Piski silników

Mam powazne pytanie do grupowiczów. Posiadam w łodzi dwa silniki speed 400 i regulator elektroniczny (obroty w przód i w tył). I tu jest moje pytanie. Dlaczego jeśli dam minimalny gaz do przodu czy do tyłu słychać głośny pisk silników, czy to jest normalne? A może jest coś nie tak? Silniki kręcą ale piszczą. W neutralnym ustawieniu tego nie ma.

Wojtek

Reply to
Wojtek

Wojtek napisał(a):

Nic sie nie przejmuj, to normalne. Wyzsze harmoniczne. Mozesz slyszec zarowno silnik, ktory pod ich wplywem generuje dzwieki jak rowniez sam regulator. Pozdrawiam TomaszB

Reply to
TomaszB