DeAgostini i I-DROID

witam,
co myslicie o nowej kolekcji DeAgostini i I-DROID - www.i-droid.pl ?
pozdr - s

Co mysle? - ze to nastepne gowno ktore bedzie sie zbierac przez 2 lata, zaplcisz za to okolo tysiaca zlotych, a na allegro bedzie mozna potem kupic za 100zlotych. Jednym slowem daruj sobie.

Powiem CI, ze bedzie kosztowac ok 2500 zlotych :))

Wysłałem majla z prośbą o ilość numerów/cenę - o wyniku poinformuję ;)
Marek

ja sie nie moge uprosic o zapewnienie, iz kolekcja ukaze sie w calosci. a ona tylko w calosci ma sens.

Wynik każdy półgłówek sprawdzi sobie w faq-u na stronie www.i-droid.pl 75 numerów. 2 numer coś koło 20 zł następne po 40 co daje nam niecałe 3000zł. Za takie pieniądze to można kupić robota który będzie o niebo lepszy niż ten.

Dziękuję Jarku, za dobre słowo; wiem teraz, że Twoim problemem jest zbyt wysoki IQ i trudno Ci się poruszać w tak ograniczonej intelektualnie grupie, jak modelarze...

A kto tu mówił o ogóle?? To było tylko i wyłącznie do Ciebie... denerwują mnie tacy ludzie co nie poszukają odpowiedzi tylko idą na łatwizne i zawracają dupe...

Nie dość, że obrażasz ludzi swoim chamskim zachowaniem, to na dodatek posługujesz się publicznie rynsztokowym słownictwem. Współczuję.

Współczucie zostaw sobie przyda Ci się... bo widać że jesteś typowym klientem... płace wymagam to Ci co tam siedzą niech odpisują na moje pytania bo mi się szukać nie chce...
On Sat, 25 Feb 2006 21:42:04 +0100, Jarek wrote:

Wdech i wydech, to pomoze.
Wbrew pozorom pytanie, ktore zadal wydawnictwu kyrzi ma sens. Otoz dowiodlo ono, ze wydawnictwo bezczelnie kantuje klientow. Na wloskiej (i wylacznie wloskojezycznej) stronie projektu mozna, jak zauwazyli koledzy na p.m.e, dokopac sie do informacji, ze 3 zeszyty z najwazniejsza elektronika kosztuja po 30 EUR.
A naiwne dzieci bezgranicznie wierza w to, co napisane na i-droid.pl...
Lukasz Spychalski
wiadomości

no i wlasnie te dzieci trzebo chronic przed tym.
bede szukal - ale gdybys mial pod reka link do tej informacji to bede bardzo wdzieczny
dzieki
s d s i w wrote:

Poprawka - babelfish przetlumaczyl. ze to sa 2 zeszyty po 24.90 EUR. W trzech po 6.50 EUR ma byc cos, co wg babelfisha jest portfelikiem (raccoglitore -> pocket binder).
http://www.i-droid01.com/frontend/contenuti.asp?CAT_IDR
--
pozdrawiam,
Lukasz Spychalski

dzieki :) te protfeiliki to moga byc segregatory :)
najgorsze jest to, ze na ichniejszym forum panuje cenzura i krytyczne glosy; a zwlaszcza te podwazajace cene produktu oraz jakosc zostaja wyciete w pien. a dzieciaki sa nawini... :(

Dokładnie. A tu nie dość, że człowiek wydaje tyle kasy to trzeba to jeszcze poskładać :)
Tomek

Otrzymałem nast. info z BOKu:
"Szanowny Panie Informujemy iz kolekcja liczy 75 numerow. Od numeru 7 kolekcja bedzie tygodnikiem. Prenumerata trwa 1,5 roku. Cena detaliczna numer 1- 14,90 zl numer 2 - 29,90 zl numer 3 i kolejne 39,90 zl Cena w prenumeracie numer 1- 14,90 zl numer 2 - 26,90 zl numer 3 i kolejne 35,90 zl Z powazaniem B.O.K."
Marek

i tak kolekcja kosztowac bedzie 2600 zlotych :( hihi.

Tak, jak koledzy pisali - będzie pewnie tak, jak z autkiem RC. Polecam coś lepszego i tańszego. Nie wiem jednak, czy mają polskiego dystrybutora. http://www.lynxmotion.com
-- Lukasz N 50 05' 04" E 19 53' 43"

ja dalej nie wiem jak bylo z tym autkiem :)

Po dokładniejszej analizie okazywało się, że za te same pieniądze można bylo kupić dużo lepszy model od ręki w sklepie modelarskim lub internetowym. Nie trzeba było czekać ileś tam miesiący na skompletowanie numerów.
W pewnym stopniu jest to oszustwo marketingowe: wydaje ci się, że kupujesz autko za grosze (19.99) , a w rzeczywistości okazuje się wydajesz więcej, niz planowałeś.
Na Allegro do teraz mozna znaleźć dużo ogłoszeń typu "sprzedam numery 1-15 za pół ceny". Więc jeśli już, to proponuję odczekać rok i skupować numery z robotem z Allegro.
Łukasz