Zawis HBK 2 i aparatura 0406 A E sky

Witam wszystkich serdecznie. Mam pytanie, czy zrobienie zawisu Honey Bee Kingiem 2 jest tak trudne, czy coś z moim ( ze mną :)) ) jest nie tak?
Helik ucieka mi we wszystkich kierunkach i trzeba kontrować, jedynie z ogonem nie ma większych problemów. Muszę non stop pracować drążkami. Wydaje mi się, że wszystko jest wyregulowane tak jak być powinno plus serwa wymienione na HXT 900 ( na nich lepiej )
Drugie pytanie dotyczy apki 0406 A w zestawie. Aparatura ma gaz z prawej czyli mode 1 tak jak tu: http://www.epheli.pl/index.php?name=News&file=article&sid 1 natomiast z tyłu przełaczniki pod bateriami są w mode 2 tak jak tu: http://www.epheli.pl/index.php?name=News&file=article&sid@7 Po przełączeniu trybu na mode 1 helik się nie loguje. Z przodu przełączniki patrząc od lewej dół, góra, dół, góra Żyro EK2 0704 bez HH w pozycji REV W tym ustawieniu wszystko działa, tylko czy tak ma być, czy "chinole" coś pokopali? Dzięki za wszystkie podpowiedzi Pozdrawiam

Im niżej latasz tym trudniej o stabilny zawis - strumień zaśmigłowy odbija się od ziemi i model tańczy w wirach. Wyżej (2-3 metry nad ziemią) powinno być bardziej stabilnie. Ale na to, że model będzie dłużej stabilnie wisiał bez kontrolowania sytuacji drążkami to bym nie liczył. To jednak nie lama.
pozdrawiam Jacek.
--
pozdrawiam serdecznie
Jacek Kłapacz