RC mode 2 i juz !

Moj nadajnik ma na sztywno mode 2 i miksery.
Nie mam nic przeciwko lataniu w mode 2 lecz nie wychodzi mi zupełnie
kolowanie - moja lewa reka miksuje bezlitosnie gaz z kierunkiem.
Uzebienie lewego drazka jest liche.
Nie mam checi pracowicie trenowac lewej reki dla samego kolowania,
wpadlem wiec na pomysl, zeby gaz sterowac 6 kanalem -> to jest galka
klap (ktorych nie mam :-)
I tu wreszcie pytanie - co w tym zlego ?
Niech mnie ktos ostrzeze (jesli jest przed czym)
Reply to
TeKa
U¿ytkownik "TeKa" snipped-for-privacy@hotnic.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:bh02gb$ecn$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
To zwyk³e lenistwo. Jak kupi³e¶ sobie radio czterokana³owe, to naucz siê je obs³ugiwaæ. Bez obrazy ale gaz i kierunek s± równie wa¿ne jak lotki i wysoko¶æ. Wcze¶niej czy pó¼niej zrozumiesz to. Nie szukaj skrótów tylko trenuj. Twardym trzeba byæ, nie _MIENTKIM_.
pozdr
AD
PS a jak zrobisz zawis na ¶migle z gazem na ga³ce? ;-)
Reply to
Adam D