[RC] Jakie aparaty cyfrowe najlepsze do robienia zdjęć...

...oczywiście z pokładu modelu.
Witam,
No właśnie, pytanie jak w tytule.
Wiadomo waga - bardzo istotna, ale co jeszcze.
Są Musteki GSmart 1, 2 i 3 w wersjach LCD i bez.
Są inne małe niemarkowe (Medion, Tamron itp) za mniejsze pieniądze.
Co wybrać ?
Szczerze mówiąc najbardziej pasowałby mi Mustek GSmart 3 LCD, bo 62g do
przyjęcia, a używałbym go również naziemnie do opstrykiwania moich dokonań
oraz jako uzupełnienie klasycznej analogowej lustrzanki do zdjęć typu
"imieniny u cioci" itp - wtedy LCD się przydaje.
Z drugiej strony upolowanie kreta z Mustekiem za 500zl bardziej boli niż
jakimś g. za 100zl.
Czy ktoś już polował modelem z aparatem na krety ?
Zacząłem juz urabiać żonkę w tym temacie i marudzę jej o nowym Canonie G5.
Ale ona nie chce, bo po co, a co zrobimy z naszym analogiem. A teraz jak
powiem że kupuję za 500 a nie za 5000 to sama mi kupi i jeszcze będzie
szczęśliwa, że zaoszczędziła 4500!. :)))
Pozdrawiam,
Adam Niedźwiadek
Reply to
Adam Niedzwiadek
(...)
I to się nazywa podejście handlowe !!!!!!!!! Czy kolega czasami nie szuka pracy jako specjalista do spraw marketingu ? Zatrudniam w ciemno !
Reply to
Piotr Konopka
Cześć,
Jeśli ja mogę coś z własnego doświadczenia poradzić to raczej trudno ożenić zastosowanie aparatu w powietrzu z przyzwoitą jakością w zastosowaniach uniwersalnych. Do 400zł kupisz fajny aparat do modelu (LCD zbędny) ale "u cioci" może się nie sprawdzić (brak lampy, przetwornik CMOS). Za 800-1200 kupisz aparat z przetwornikiem CCD robiący dobre zdjęcia - ale za duży na model.
Reply to
khpmodel