[RC] Jakie aparaty cyfrowe najlepsze do robienia zdjęć...

...oczywiście z pokładu modelu.

Witam,

No właśnie, pytanie jak w tytule. Wiadomo waga - bardzo istotna, ale co jeszcze. Są Musteki GSmart 1, 2 i 3 w wersjach LCD i bez. Są inne małe niemarkowe (Medion, Tamron itp) za mniejsze pieniądze. Co wybrać ?

Szczerze mówiąc najbardziej pasowałby mi Mustek GSmart 3 LCD, bo 62g do przyjęcia, a używałbym go również naziemnie do opstrykiwania moich dokonań oraz jako uzupełnienie klasycznej analogowej lustrzanki do zdjęć typu "imieniny u cioci" itp - wtedy LCD się przydaje. Z drugiej strony upolowanie kreta z Mustekiem za 500zl bardziej boli niż jakimś g. za 100zl. Czy ktoś już polował modelem z aparatem na krety ?

Zacząłem juz urabiać żonkę w tym temacie i marudzę jej o nowym Canonie G5. Ale ona nie chce, bo po co, a co zrobimy z naszym analogiem. A teraz jak powiem że kupuję za 500 a nie za 5000 to sama mi kupi i jeszcze będzie szczęśliwa, że zaoszczędziła 4500!. :)))

Pozdrawiam, Adam Niedźwiadek

Reply to
Adam Niedzwiadek

(...)

I to się nazywa podejście handlowe !!!!!!!!! Czy kolega czasami nie szuka pracy jako specjalista do spraw marketingu ? Zatrudniam w ciemno !

Reply to
Piotr Konopka

Cześć,

Jeśli ja mogę coś z własnego doświadczenia poradzić to raczej trudno ożenić zastosowanie aparatu w powietrzu z przyzwoitą jakością w zastosowaniach uniwersalnych. Do 400zł kupisz fajny aparat do modelu (LCD zbędny) ale "u cioci" może się nie sprawdzić (brak lampy, przetwornik CMOS). Za 800-1200 kupisz aparat z przetwornikiem CCD robiący dobre zdjęcia - ale za duży na model.

Reply to
khpmodel