Smiglowiec do robienia zdjec

Mam takie trochę dziwne pytanie.

Ojca na starość naszła ochota na zabawę zdalnie sterowanym śmigłowcem - bardzo fajnie bo i ja też się chętnie pobawię ... ALE ... Tak sobie myślę, że może dałoby się wykorzystać taki śmigłowiec do ... robienia zdjęć z góry (wystarczy 7-15m).

A oto moje pytania:

- czy taki śmigłowiec

utrzyma cyfrowy, kompaktowy aparat?

- czy drgania nie są zbyt duże?

- czy w ogóle można takim śmigłowcem latać na terenie zabudowanym? (może np. coś uszkodzić albo zrobić komuś krzywdę)

Wybaczcie jeżeli te pytania brzmią głupio lub śmiesznie ale nigdy nie miałem do czynienia z tą dziedziną rozrywki więc nie wiem zupełnie czego się można spodziewać. Dlatego proszę o wyrozumiałość i nie karcenie za jakieś niecne zamiary (bo może to jest głupi pomysł - nie wiem).

Pominąłem też kwestię wyzwalania migawki takiego aparatu no ale coś się może wymyśli.

Reply to
Neo[EZN

Użytkownik "Neo[EZN]" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:g9qrag$c6f$ snipped-for-privacy@nemesis.news.neostrada.pl...

Ty sobie pooglądaj i przemyśl użycie sterowca... Łatwo w sieci znaleźć.

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Reply to
Krzysztof Tabaczynski

Użytkownik "Krzysztof Tabaczynski" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:g9s3n9$3tt$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Wielkie dzięki. Nie wiedziałem nawet, że coś takiego w modelarstwie istnieje ale to może być świetny pomysł :)

Reply to
Neo[EZN