Minuta ciszy to za mało: 90 sekund grzania silnika - czas start

Cześć. Minuta ciszy to za mało: "90 sekund grzania silnika - czas start" - nadanie nazwy zawodów im. "Memoriał Jana Jóźwiaka" (odczytanie listu otwartego oraz uruchomienie silników spalinowych przez wszystkie zespoły wyścigowe oraz osoby, które znały Jana Jóźwiaka lub też będą chciały uczcić w ten sposób pamięć "TYCH KTÓRZY ODESZLI".

Szczegóły na forum Modelarstwo_Lotnicze_i_Kosmiczne:

Pozdrawiam Andy

Reply to
Andrzej

Użytkownik "Andrzej" snipped-for-privacy@wytnijtoskrol.pl napisał w wiadomości news:g9uiec$iqj$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Bóg mi świadkiem ,że nie rozumiem po raz pierwszy tekstu . O co chodzi ? czy o nadanie tak skomplikowanej nazwy zawodom ? Minuta ciszy to za mało ? co to znaczy ? Wyczytałem wszystko w lnkach i nie znam wyjaśnienia . Znałem osobiście i Jaśka i Kazimierza i bywałem na zawodach i rzeczywiście dla uczczenia ich pamięci minuta to mało , ale w tym przypadku nie wiem o co chodzi . Pnadto do tej dwójki należy dołożyć Gienia Kujana dzięki któremu Wierzawice istnieją / malowałem środek kręgu osobiście / Andrzeju wyjaśnij , albo oswieć mnei ciemnego

Reply to
Jerzy

Użytkownik "Jerzy" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:g9uplv$619$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

W zeszłym roku po bardzo długiej przerwie zorganizowano w Warszawie zawody modeli wyścigowych na uwięzi. W tym roku tym zawodom zostanie nadana oficjalna nazwa "Memoriał Jana Jóźwiaka". Zwyczajowo pamięć "TYCH KTÓRZY ODESZLI" upamiętniamy minutą ciszy. To piękny gest, ale czasami ci co zostali odczuwają potrzebę zrobienia czegoś więcej, niż tylko minuta ciszy "MINUTA CISZY TO ZA MAŁO". Tak jest teraz, chcemy oddać hołd w inny sposób, nie ciszą a dźwiękiem modelarskich silników i nie tylko przez uczestników zawodów, ale każdy może przyjść ze swoim modelarskim silnikiem. Hołd oddamy nie tylko Janowi Jóźwiakowi, ale wszystkim "TYM KTÓRZY ODESZLI".

Pozdrawiam Andy (Andrzej Grodzki)

Reply to
Andrzej

Użytkownik "Andrzej" snipped-for-privacy@wytnijtoskrol.pl napisał w wiadomości news:ga05sv$p4m$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Serdecznie dziękuję za wyjaśnienie , skoro jednak jest jest to inicjatywa lataczy "pa kordie " to jednak proponuje włączyć Gienka , a na stronie wierzawickiej przynajmniej jako, no - teraz juz drugi , ale powinien być jako pierwszy zamieszczony art. o właśnie Gieniu.

Reply to
Jerzy

Użytkownik "Jerzy" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ga092g$1mv$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Jerzy nie ma problemu, odpowiedz jednego z organizatorów Wojciecha Lesiuka, bez wdawania się w szczegóły.

Cytat: "oczywiście, że trzeba umieścić również nazwisko śp. kol. Eugenisza Kujana"

Dodatkowo dowiedziałem się od Wojtka, że imieniem śp. Eugenisza Kujana są nazwane zawody do Pucharu Świata, które co roku są rozgrywane na torze w Wierzawicach - za każdym razem jest "minuta ciszy" i są składane kwiaty na cmentarzu.

Pozdrawiam Andy (Andrzej Grodzki)

Reply to
Andrzej

Użytkownik "Andrzej" snipped-for-privacy@wytnijtoskrol.pl napisał w wiadomości news:ga0v4o$td3$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Wiesz co ? jeszcze - przypomniał mi sie Artek Paciorek , który przecież też latał f2b. Ja nie wiem co sie dzieje z Bolkiem Troniną ? - Ty nie wiesz? , a może Wojtek coś wie ? EE dam już spokój , ale ktoś powinien sie tym zając. Ja tam troche probuje ale niestety chyba wszystkich sam już nie sfotografuje bo mi sie skończyło zdrowie

Reply to
Jerzy

SOBOTA - 27 wrzesnia 2008 r.

7.00 - 9.00 - sniadanie dla gosci hotelowych 8.00 - 10.00 - instalacja sekretariatu zawodów, rejestracja zawodników 10.30 - powitanie uczestników, oficjalne rozpoczecie 11.00 - 12.00 - trening 12.00 - 13.00 - I kolejka lotów eliminacyjnych 13.00 - 14.30 - trening zespołów juniorów - lot konkursowy 14.30 - 15.00 - przerwa obiadowa 15.00 - 16.00 - trening 16.00 - 17.00 - II kolejka lotów eliminacyjnych

NIEDZIELA - 28 wrzesnia 2008 r.

7.00 - 9.00 - sniadanie dla gosci hotelowych 8.00 - 9.00 - instalacja sekretariatu zawodów 9.00 - 10.00 - trening 10.00 - 11.00 - III kolejka lotów 11.00 - 11.30 - trening półfinalistów 11.30 - 12.00 - I kolejka LOTÓW PÓŁFINAŁOWYCH 11.00 - 11.30 - trening półfinalistów 11.30 - 12.00 - II kolejka LOTÓW PÓŁFINAŁOWYCH 13.00 - 13.45 - trening finalistów 14.00 - LOT FINAŁOWY - 200 okrazen 14.30 - zakonczenie zawodów

zaczęrpnięte z :

Pozdrawiam Andy

Reply to
Andrzej