Minuta ciszy to za ma艂o: 90 sekund grzania silnika - czas start

Cze艣膰. Minuta ciszy to za ma艂o: "90 sekund grzania silnika - czas start" - nadanie nazwy zawod贸w im. "Memoria艂 Jana J贸藕wiaka" (odczytanie listu
otwartego oraz uruchomienie silnik贸w spalinowych przez wszystkie zespo艂y wy艣cigowe oraz osoby, kt贸re zna艂y Jana J贸藕wiaka lub te偶 b臋d膮 chcia艂y uczci膰 w ten spos贸b pami臋膰 "TYCH KT脫RZY ODESZLI".
Szczeg贸艂y na forum Modelarstwo_Lotnicze_i_Kosmiczne: http://www.mlik.pl/forum/viewtopic.php?ti1
Pozdrawiam Andy

B贸g mi 艣wiadkiem ,偶e nie rozumiem po raz pierwszy tekstu . O co chodzi ? czy o nadanie tak skomplikowanej nazwy zawodom ? Minuta ciszy to za ma艂o ? co to znaczy ? Wyczyta艂em wszystko w lnkach i nie znam wyja艣nienia . Zna艂em osobi艣cie i Ja艣ka i Kazimierza i bywa艂em na zawodach i rzeczywi艣cie dla uczczenia ich pami臋ci minuta to ma艂o , ale w tym przypadku nie wiem o co chodzi . Pnadto do tej dw贸jki nale偶y do艂o偶y膰 Gienia Kujana dzi臋ki kt贸remu Wierzawice istniej膮 / malowa艂em 艣rodek kr臋gu osobi艣cie / Andrzeju wyja艣nij , albo oswie膰 mnei ciemnego
--
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
www.azt.tarman.pl

W zesz艂ym roku po bardzo d艂ugiej przerwie zorganizowano w Warszawie zawody modeli wy艣cigowych na uwi臋zi. W tym roku tym zawodom zostanie nadana oficjalna nazwa "Memoria艂 Jana J贸藕wiaka". Zwyczajowo pami臋膰 "TYCH KT脫RZY ODESZLI" upami臋tniamy minut膮 ciszy. To pi臋kny gest, ale czasami ci co zostali odczuwaj膮 potrzeb臋 zrobienia czego艣 wi臋cej, ni偶 tylko minuta ciszy "MINUTA CISZY TO ZA MA艁O". Tak jest teraz, chcemy odda膰 ho艂d w inny spos贸b, nie cisz膮 a d藕wi臋kiem modelarskich silnik贸w i nie tylko przez uczestnik贸w zawod贸w, ale ka偶dy mo偶e przyj艣膰 ze swoim modelarskim silnikiem. Ho艂d oddamy nie tylko Janowi J贸藕wiakowi, ale wszystkim "TYM KT脫RZY ODESZLI".
Pozdrawiam Andy (Andrzej Grodzki)

Serdecznie dzi臋kuj臋 za wyja艣nienie , skoro jednak jest jest to inicjatywa lataczy "pa kordie " to jednak proponuje w艂膮czy膰 Gienka , a na stronie wierzawickiej przynajmniej jako, no - teraz juz drugi , ale powinien by膰 jako pierwszy zamieszczony art. o w艂a艣nie Gieniu.
--
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
www.azt.tarman.pl

Jerzy nie ma problemu, odpowiedz jednego z organizator贸w Wojciecha Lesiuka, bez wdawania si臋 w szczeg贸艂y.
Cytat: "oczywi艣cie, 偶e trzeba umie艣ci膰 r贸wnie偶 nazwisko 艣p. kol. Eugenisza Kujana"
Dodatkowo dowiedzia艂em si臋 od Wojtka, 偶e imieniem 艣p. Eugenisza Kujana s膮 nazwane zawody do Pucharu 艢wiata, kt贸re co roku s膮 rozgrywane na torze w Wierzawicach - za ka偶dym razem jest "minuta ciszy" i s膮 sk艂adane kwiaty na cmentarzu.
Pozdrawiam Andy (Andrzej Grodzki)

Wiesz co ? jeszcze - przypomnia艂 mi sie Artek Paciorek , kt贸ry przecie偶 te偶 lata艂 f2b. Ja nie wiem co sie dzieje z Bolkiem Tronin膮 ? - Ty nie wiesz? , a mo偶e Wojtek co艣 wie ? EE dam ju偶 spok贸j , ale kto艣 powinien sie tym zaj膮c. Ja tam troche probuje ale niestety chyba wszystkich sam ju偶 nie sfotografuje bo mi sie sko艅czy艂o zdrowie
--
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
www.azt.tarman.pl
SOBOTA - 27 wrzesnia 2008 r. 7.00 - 9.00 - sniadanie dla gosci hotelowych 8.00 - 10.00 - instalacja sekretariatu zawod贸w, rejestracja zawodnik贸w 10.30 - powitanie uczestnik贸w, oficjalne rozpoczecie 11.00 - 12.00 - trening 12.00 - 13.00 - I kolejka lot贸w eliminacyjnych 13.00 - 14.30 - trening zespo艂贸w junior贸w - lot konkursowy 14.30 - 15.00 - przerwa obiadowa 15.00 - 16.00 - trening 16.00 - 17.00 - II kolejka lot贸w eliminacyjnych
NIEDZIELA - 28 wrzesnia 2008 r. 7.00 - 9.00 - sniadanie dla gosci hotelowych 8.00 - 9.00 - instalacja sekretariatu zawod贸w 9.00 - 10.00 - trening 10.00 - 11.00 - III kolejka lot贸w 11.00 - 11.30 - trening p贸艂finalist贸w 11.30 - 12.00 - I kolejka LOT脫W P脫艁FINA艁OWYCH 11.00 - 11.30 - trening p贸艂finalist贸w 11.30 - 12.00 - II kolejka LOT脫W P脫艁FINA艁OWYCH 13.00 - 13.45 - trening finalist贸w 14.00 - LOT FINA艁OWY - 200 okrazen 14.30 - zakonczenie zawod贸w
zacz臋rpni臋te z : http://www.mlik.pl/doc/Program%20zawod_363w%20.pdf
Pozdrawiam Andy