ile zapłace za import silnika elektrycznego?

Witam serdecznie,

właściwie nie wiem gdzie zadac to pytanie...Chcę kupic silnik elektryczny do mojego pojazdu;)) z USA za ok. 500$ z przesyłką...ile zapłacę dodatkowo? cło, akcyza i czy coś więcej?..A może jak do pojazdu ekologicznego to jakies zwolnienie?...

pozdrawiam

Wiesiek

Reply to
RW

Witam, cło to nie wiem, moze podpadnie pod coś ze zwolnieniem, natomiast napewno zapłacisz vat 22% czyli 110$... Pozdrawiam. Marek

Reply to
mores3

Jesli to pierwszy zakup na dany adres to jest szansa ze sie uda. Jesli nie, to masz murowane 22% i 2 tygodnie opoznienia. No chyba ze cud sie stanie i zlodzieje na granicy zaspia...

Pozdrawiam

Reply to
gerul

Uzytkownik "gerul" snipped-for-privacy@spamerze.pl napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

O!...to pierwszy zakup...moze spróbuje;)

Reply to
RW

Nie licz że nawet przy pierwszym zamówieniu uda ci się obejść cło Zależy jak będzie opisana paczka. Zamawialiśmy po kolei, zawsze to była pierwsza przesyłka ... i zawsze dowalili nam cło 3% i VAT

Użytkownik "RW" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:dih84p$79p$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Reply to
marekzak

O ile się orientuję (sprawdzałem kiedyś w tekscie ustawy), to na art. modelarskie cło jest 0% więc tylko VAT ew. powinni doliczyc.

--------- pozdrówka

Reply to
mRqS

Użytkownik "RW" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:dijc1u$9bk$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Zapraszam do lektury:

tam jak dobrze poszperasz znajdziesz wysokosc cla itp, a jak nie to chociaz linki do informacji,

Reply to
Sniffer

Nie miałem ochoty gonić się z nimi o 20 zł. ale potraktowali to jako częsci do makiety czy jakoś tak, dokładnie nie pamiętam.

Użytkownik "mRqS" <mrqs@USUNTO_buntownik.pl> napisał w wiadomości news:dijquq$gmr$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Reply to
marekzak

Użytkownik "mRqS" <mrqs@USUNTO_buntownik.pl> napisał w wiadomości news:dijquq$gmr$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Będzie ciężko potraktowa ten silnik jako modelarski..ok 20 kg ;))

pozdrawiam

Wiesiek

Reply to
RW