Ponawiam pytanie : Ile za 1/10 RC CLK - Tamiya

Prosze o odpowiedz jest to bardzo pilne !
Mam okazje kupić ten model :
bardzo tanie pieniadze do 400 zl.
Mam pytanie po ile one chodza w sklepach i gdzie mozna bylo by go
sprzedac i za ile ??
Dziekuje
Reply to
rzmota
Witaj
Nie znam siê na autkach, ale za 400 bym kupi³
Ceny sklepowe takich autek zaczynaj± siê od ok. 900 z³.
Zbych
U¿ytkownik "rzmota" napisa³ w wiadomo¶ci news:cctsc.160100$ snipped-for-privacy@news.chello.at...
Reply to
Zbych
Witam Jak dla mnie to tanie jest, na twoim miejscu kupi³bym kilka sztuk (je¶li masz troche gotówki), powinno siê zwróciæ.... ;) moze za³atwi³by¶ mi jedno takie autko za 400??? by³bym bardzo wdziêczny daj znac na mejla phoenix snipped-for-privacy@wp.pl
Pozdrawiam PhoenIX_rc
Reply to
PhoenIX_rc
Rzmota, ty jeste¶ modelarzem? To grupa modelarska - tak dla przypomnienia. Osobliwe, ¿e siê spodziewasz, ¿e czê¶æ pracy za ciebie odwal± grupowicze, a ty przeliczysz kaskê... choæ pewnie tak bêdzie.
U¿ytkownik "rzmota" snipped-for-privacy@boo.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:cctsc.160100$ snipped-for-privacy@news.chello.at...
Reply to
qrdl