Cz─Ö┼Ťci na sprzeda┼╝

Panowie, kupilem kilka dni temu a raczej wykupiłem cały sklep modelarski w Niemczech. Posiadam chyba "wszystko" do modeli samochodów, statków,
┼Ťmig┼éowc├│w oraz samolot├│w. Trudno mi wymieni─ç co mam bo jest tego kilka tysiecy cz─Ö┼Ťci, ┼é─ůcznie z aparaturami multiplexa czy cz─Ö┼Ťciami do silnik├│w spalinowych Webra i OS-MAX typu obudowy, ga┼║niki, t┼éoki. Mn├│stwo wszytskiego. je┼Ťli co┼Ť potrzebujecie prosz─Ö o maila. Ceny super, obiecuje. Chetnie bym sprzeda┼é wiele cz─Ö┼Ťci hurtem. Ps. Kupi┼éem r├│wnie┼╝ model Christen Eagle 2 m rozpieto┼Ťci, ca┼éy laminat. bez wyposa┼╝enia. Podobno model ten 3-krotnie zdoby┼é mistrzostwo Niemiec. Jesli jest kto┼Ť zainteresowany prosz─Ö o maila.
Wojtek
Add pictures here
Ôťľ