Kupilem taki silniczek...

moze mi ktos poda strone producenta, cokolwiek, a moze macie jakies wlasne
doswiadczenia? Czy te dane podane na stronie sa prawdziwe? Nie chcialbym go
jakos "skrzywdzic" wiec jesli cos wiecie to prosze o info. W opoakowaniu
byla tylko bardzo lakoniczna informacja, czego z nim nie robic, nawet
podanych pradow nie bylo, tyko zeby sie nie grzal powyzej 100 'C :-/
Reply to
--==Trotyl==--
Dane są sensowne za wyjatkiem pomyłki w obrotach dla najmniejszego śmigła (obroty są ewidentnie za duże, ale aku. i smigła są dobrze dobrane dla silnika 850 obr./V). Pozdr. WJU
Reply to
wur
U¿ytkownik snipped-for-privacy@go2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
nie moge wycisnac wiecej niz 450 gram nawet na smigle 11x4.7 , do tego bierze tylko 9A :-/
Reply to
--==Trotyl==--
U¿ytkownik snipped-for-privacy@go2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
sprzedawca mowil ze mozna wycisnac 700g przy 14 A, wciaz proboje i nic. Mysle ze trzeba dac mniejsze smiglo o wiekszym skoku i tyle.
Reply to
--==Trotyl==--
U¿ytkownik "AlexY" <alexy@irc.-cut_this-.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:et9ron$m66$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
mam tez silnik z przerobki zbiga z podwojnym stojanem, ciagnie 30A , wyciskam z niego prawie kilogram ciagu, wiec raczej nie wina pakietu, brak mi pomyslow :-/
Reply to
--==Trotyl==--
Użytkownik --==Trotyl==-- napisał:
To ile silnik pradu wezmie zalezy od ilosci zwojow i grubosci drutu oraz rezystancji pakietu, nie znam tych silnikow ale ich porownywanie moze dawac mylne wnioski, smigla tez nalezy dobierac w zakresie okreslonym przez konstrukcje silnika (obroty, moment, moc), skoro silnik nie bierze zakładanego pradu moze zasil go pakietem o wiekszej liczbie ogniw w szeregu.
Reply to
AlexY