Kto policzy kratownice (mechanika ogolna)

Witam szukam kogos kto "policzy" mi kratownice z mechaniki ogolnej.
Pozdrawiam moj nr gg 1920206 lub e mail snipped-for-privacy@gmail.com

Dzieciak napisał/wrote dnia/on 2007-05-09 13:39:

To policja już do takich prowokacji się ucieka, żeby łapać oszustów na uczelniach? Hm...
--
ŁK

Lukasz Kozicki napisał(a):

A co masz na mysli? Bo ja nie rozumiem Twojej wypowiedzi

Twoje pole *From* doskonale na to wskazuje.
zyga
--
warning!
http://zarzecki.com
Dnia 2007-05-09 13:39, Użytkownik Dzieciak napisał:

Jak pójdziesz do pracy tez będziesz szukał kto za ciebie robotę zrobi? Akurat kratownice statycznie wyznaczalne liczy się wręcz trywialnie... Aczkolwiek obliczenia (metodą równoważenia węzłów) mają to do siebie że jeden błąd "rozwala" z reguły całość dalszych obliczeń.
--
Michał Grodecki
Uwaga - w nagłówku adres antyspamowy

1. Jak pjdzie do pracy to bdzie kierownikiem, moe nawet by "wyrozumiaym" dla tych co umiej rachowa bo sma nie potrafi, bo byo to trudne dla niego.
2. Zastanawia mnie dla czego tak wielu uczniw, studentw ma takie problemy z kratownicami statycznie wyznaczalnymi. Plan si jest elementarnie prosty i z nim nie maj wikszych problemw, cho bywa e maj. Ale plan si Cremony jest ju czar magi. Czy problem nie ley w le przyjtym "schemacie postpowania " z kratownic-planem si" ? To zaznaczanie p, A,B, .... , a do tego te zewntrzn, otwarte, co stanowi jednak czarodziejk cz rozwizania. A moe tak objani bez dowodu bo trudny moe by dla niektrych, twierdzenie Maxwella o figurach wzajemnych i zastosowaniee go w tym przypadku? Prty zbiegajce si w wle kratownicy tworza na planie si Cremony wielobok zamknity, a te co tworz w kratownicy "trjktne oczko" wychodz a jednego punktu na planie si. Kierunek "niewidomej siy w prcie" jest jak kierunek prta. Zamkn wielobok wg zasady prty zbiegajace sie w wle-wielobok na planie si. Nie wydziwia z tymi polami.
Ja pokazywaem moim uccniom taki sposb rozwizania "Cremony" przez kilkanacie lat. W mig chwytali na czym polega zabawa w "Cremon". Jest jeszcze problem "z tymi zwrotami si w prtach", cignienie- cisk, ale jak si pokae co i jak , przyjmie konwencj oznaczania to nie widz problemw. Przecinanie si "osi" prtw jest po pokazaniu w czym rzecz zrozumiaa jak "strzelania z bata" :) , ( przesadzam z tym batem, ale mozna strzala piknie nie znajc teorii. Podobnie nie znajc dowodu tw. J.C.Maxwella ale jego sposb wykorzystania mona sprawnie narysowa plan si Cremony). Liczenie prtw to robota powtarzalna. Ale te wymaga pokazania JAK. Moe tu popeniane s bdy w "nauczaniu" ? Z pozdrowieniami, W.Kr.