flycamone 2 - kto ma??

szukam opinii na temat tej kamerki ,
jak tam wygląda zasilanie?? sama kamerka wazy niby 37 g ale to z zasilaniem , bateriami ( baterią? ) czy jak?? . jak ja zamocowac?? itp
czekam na opinie i porady..

a google Twoim przyjacielem jest ...
BYŁO ....
szukaj np. w Łodzi - tam sprzedają i opisują
buwi

http://ag.bocznica.org /

kamera ma akumulator wbudowany wic te 37g to masa caoci. Istnieje moliwo podpicie zewntrznego sterowania i zasilania. W komplecie nie ma kartu SD wic trzeba pamita eby dokupi. Ja uywam karty 2GB co teoretycznie wystarcza na ok 30min filmu. W wtku o kamerze do Easy Glidera zamieciem linki do dystrybutora w Polsce i do prbek gdzie mona oceni jako filmw i zdj.
pozdrawiam
Andrzej
W komplecie z kamerą jest "stacja dokująca" do podpięcia się pod kontakty kamerki. Niestety nie ma opisu tych kontaktów, chyba, że ja czegoś nie dostałem w komplecie (zakup z dugiej ręki). Mógłym prosić o opis tego złącza?
Tomek
wrote:

kamera ma akumulator wbudowany więc te 37g to masa całości. Istnieje możliwość podpięcie zewnętrznego sterowania i zasilania. W komplecie nie ma kartu SD więc trzeba pamiętać żeby dokupić. Ja używam karty 2GB co teoretycznie wystarcza na ok 30min filmu. W wątku o kamerze do Easy Glidera zamieściłem linki do dystrybutora w Polsce i do próbek gdzie można ocenić jakość filmów i zdjęć.
pozdrawiam
Andrzej

http://pfmrc.eu/viewtopic.php?tE20&postdays=0&postorder=asc&start=0
miłej lektury