Latawce

Czy jest jakaś polska grupa latawcowa ?? Na internecie można znaleźć wiele projektów, ale głównie zagranicznych, może znacie jakieś ciekawe
polskie strony.
www.azt.tarman.pl www.avia.tarman.pl
Tomasz Pabich wrote:

Widziałem jedno forum -- praktycznie martwe (post na miesiąc)
http://pigallo.webd.pl/forum /

Niestety malo jest tego. Jerzy już w swoim poscie podał. Ja znam jesczcze http://www.latawce.website.pl/plaskie.php i http://www.latawce.website.pl/skrzynkowe.php
Ale to tylko podstawowe dane.
I jeszcze to: http://pigallo.webd.pl/sklep/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
Sam trochę się z latawcami skrzynkowymi bawię, dopracowałem sobie latawiec o przekroju romboidalnym -- lata pod dużym kątem, bardzo stabilnie i (jak to skrzynkowce) mocno ciągnie.
pzdr \SK

ja swojego czasu budowalem skrzynkowe , lataja wysoko i stabilnie , nagrywalem filmy podwieszinym telefonem
gg 8105799 jakby co