Zgrzewarka-jak zbudować?

Witam,

Poszukuję dobrych sprawdzonych opisów konstrukcji amatorskiej zgrzewarki. Grupowicze pamiętacie może czy w jakim "Zrób to Sam" nie było przypadkiem? A może macie namiary na jakieś ciekawe książki bądź opisy w internecie. Dziękuję serdecznie z góry

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu

Ukaniu snipped-for-privacy@WYWALTOgazeta.pl napisał(a):

Kiedyś przymierzałem sie do budowy zgrzewarki, czy też spawarki opisanej chyba w Młodym Techniku. Budowa jej była prosta bo użyto do niej zwykłego akumulatora.

pozdrawiam Wm

Reply to
Wlodzimierz

Robiłem sobie zgrzewarkę. Transformator zamówiłem, bo to dużo materiału i powinno być ładnie zrobione. Osprzęt wykonałem sam. Dobrego opisu to pewnie nigdzie się nie znajdzie. Do niezbyt grubych przedniotów wystarczy.

Reply to
wt

Heh, a to czego ma być ta zgrzewarka? Do folii, to metalu, to grubych tworzyw sztucznych?

Grzexs

Reply to
Grzexs

Użytkownik "Grzexs" snipped-for-privacy@usun.to.go2.pl> napisał w wiadomości news:cjqsli$ptk$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Witam, :-) Wydało mi się oczywiste więc nie napisałem że do metalu! :-), A tu rzeczywiście może być ich wiele odmian, przepraszam za nieścisłość. Chciałbym mieć możliwość zgrzewania blach karoserii samochodowych

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu

Użytkownik "Ukaniu" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:cjr721$rt3$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

[...]

:)))))))) to może zrób sobie migo-mat.

Użytkownik "P@nB@rtek" snipped-for-privacy@sg.krakow.pl> napisał w wiadomości news:ck5sk8$mtb$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Witaj,

Migomacik zrobiłem już, teraz tylko potrzebuję zgrzewareczki :-). Bo niestety spawanie nie zawsze jest skuteczne :-(, szczególnie jeśli chodzi o profile zamknięte (progi) bo się niestety konserwacja wewnątrz wypala.

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu