zgrzewarka akumulatorów

witam wszystkich grupowiczów mam pytanko czy ktoś z kolegów może mi podpowiedzieć coś na temat zrzewania akumulatorów w pokiety czy moge gdzies zakupić takowe urządzonko, może jakiś linnk . Bo co zoriętowałem się to temat zgrzewania pakietów a przedewszystkim temat zgrzewarek jest chyba tematem ściśle tajnym bo niemoge sie nigdzie niczego konkretnego dowiedzieć. A wiem że koledzy modelaże chyba najwięcej wiedzą na temat akumulatorów ,ładowarek . pozdrawiam

Reply to
SCAMP

Witam Chłopie po co ci zgrzewarka to tylko dodatkowe koszty kup sobie lutownice lolbowa, miedzianš blache i jazda.... moim zdaniem to porzšdne lutowanie jest o niebo lepsze od zgrzewania.

PS: Przeczytaj artykol na PWM

Reply to
PhoenIX_rc