Pytanko !!!

Witam
Mam do was takie pytanko. W sobotę oblatuję w końcu moją wilgę.
Rozpiętość 2030mm
długość 1540mm
masa startowa 4020g ( Z paliwem )
silnik OS MAX 6,5cm
Czy myślicie że to poleci ? Bo wydaje mi się trochę ciężkawe.
Zastanawiam się czy lepiej startować z ziemi czy może lepiej z ręki ?
Jak radzicie ?
Pozdrawiam
Tomek.
Reply to
Maveric
Dynamit to to nie bêdzie ale powinno siê unie¶æ. Generalnie do tej rozpiêto¶ci to chyba raczej z 15ccm. Mia³em trenerka na 10ccm i wymiary i masa zgadza³y siê z Twoj± wilg±. Lata³o to to ale jako¶ tak wolno i niezbyt dynamicznie.
Reply to
Skazoo Bemowo ErCe
Znaczy sie loty były niezwykle realistyczne. :)
Reply to
PiotrP
Bardzo szkoda modelu - Fajna Wilga by³a! - przeciez nie mo¿na robic takich rzeczy . Do takiego samolotu minimum 12,7 ccm i nie ma rady
Reply to
Jerzy
Ja ma pipera 1,8 m i pierwotnie 6,5 cm3, nie by³o szans na latanie nawet po odjêciu zastrza³ów i innych pierdó³. Teraz ma 11 cm3 i jako tako siê wznosi, a le tak jak poprzednik pisa³ dobry pas nie ¿adna pierwsza lepsza trawa i spory rozbieg, nooooooooooo mo¿e.
Rafa³
U¿ytkownik "Jerzy" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:chrjn0$rfe$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Reply to
Kacper
Opowiadasz...
Patrz Maveric na to:
ętość 3,5m, masa 9kg, silnik 15ccm i z reki idzie :-)
Pozdrowienia Romek G.
Reply to
romgom