Silniczek z CD

raczej nie... -to dość mały silniczek -tyle mocy nie wydusisz... -no i wiekszość lg dość trudno sie przerabia -niekorzystny kształt ... pozdrawiam. Witek

Reply to
wit0
Reply to
Piotr Piechota

Z glebin modelarni ...

wpop> Witam

wpop> raczej nie... -to dość mały silniczek -tyle mocy nie wydusisz... -no i wpop> wiekszość lg dość trudno sie przerabia -niekorzystny kształt ... wpop> pozdrawiam. wpop> Witek

T jak ja moge sie zapytac to jaki jest najleszy i woglem jakie wielkosci i ksztalty silnikow sa najlepsze? wlasnie stoje przed pierwsza proba takiej przerubki i ciekawoscia sledze toczaca sie dyskusje i starsze watki. MarCiu

Ps moze by jakis artykuliK fachowcow?!?

Reply to
Marciu11 - Viper

było by miło gdyby ktoś podał jakieś miejsce gdzie jest wiecej informacji, czy polega to tylko na wymianie magnesów? ile to orientacyjnie moze kosztowac?? mam dwa silniczki i chetnie bym z nimi cos zrobil

Reply to
hugh_h
Reply to
Skazoo Bemowo ErCe

więcej takie są najwygodniejsze do przeróbki. Czasem zdarza się, że trzeba trochę stoczyć stojan, żeby po wymianie magnesów na neodymy mogło sie to w ogóle obracać.

Timochenko

dziekuje regulatora jeszcze nie mam ale jestem elektronikiem i mozliwe ze niedlugo bede mial, mam za to kilka dyskow twardych i cd-rom'ów, oraz wielką chęć zrobienia z tego czegoś użytecznego. czy ktoś już próbował 'latac' na dysku

2,5" ??, ładna galeria na PWM dziwne że nie zauważyłem wcześniej. napewno o wielu rzeczach było już pisane ale niestety nie jestem na grupie zbyt długo, jeżeli kogoś takie pytania irytują to przepraszam. a dziekuje tym którzy maja cierpliwość i checi na nie odpowiadać
Reply to
hugh_h
Reply to
Skazoo Bemowo ErCe

Witam. Nie chce mi sie pisać i po raz kolejny powtarzać tego co już napisałem (koszt - łaczę się przez modem :(((

-lepiej jak bedę pisał nowe iformacje... co do opisow przeróbek opisywałem to naprawdę dokładnie proponuje pogoglować - wpisać "bezszczotkowce Cd-rom..." -i wyszukiwarka powinna coś wypluć naprawdę duzo i obszernie pisałem na temat przeróbek od chyba lipca 2002 kilkakrotnie - ostatnio chyba w maju dość długo ciągnął się wątek... jak ktoś znajdzie -to najwyżej napisać tam jakąś odpowiedź -aby przerzucić stary wątek do teraźniejszości -bo temat uległ zapomnieniu... -aktualnie nie mam czasu goglować -ale może ktoś zainteresowany poszpera... oczywiście na nowe pytania chetnie odpowiem -ale po co sie powtarzać - zwłaszcza,że to temat rzeka -i trzeba by kilka godzin pisać -aby powtórzyć to co już napisalem... co do PWM +tamte opisz pryerbek nic nie mowia o zmianie magnesow -wedug moich doswiadczen silniki na orginalnych magnesach sa beznadziejne -trzeba wymieniac na neodymy -dopiero wtedy osaigi sa rewelaczjne -rewelaczjne jesli czegos nie spieprzymy w przerobce...

pozdrawiam. Witek

Reply to
wit0

wpisać "bezszczotkowce Cd-rom..." -i wyszukiwarka powinna coś wypluć naprawdę

DAREKRC

Cześć, co prawda nie jest to silnik z CD-ROM'a ale myślę że Was zainteresuje :-)

kto pierwszy z grupowiczów zbuduje taki silnik ?

Pozdrawiam Teos

Reply to
Tadeusz Jankowski

Witam, To się nazywa bezstresowe podejście do sprawy !!! Nie znam niemieckiego więc nie wyczytałem czy gość wyważył wirnik, a ja nie mając takich możliwości nawet bym nie pomyślał o takim wykonaniu wirnika. Faktem jest że odważnych na zachodzie nie brakuje. Mam numer jakiejś gazetki w którym opisane jest jak za pomocą wiertarki użytej jako frezarka, gość (a może raczej Gość) robi prototyp sprężarki do swojej turbiny...Później zdaje się modyfikował oryginalną sprężarkę - dokładnie już nie pamiętam. Tak czy inaczej na modyfikacje które on odważył się zrobić w turbinie zwykłą wiertarką patrzyłem jak na cuda....

Pozdrawiam ZD

Dnia 14-10-2003 o godz. 9:26 t snipped-for-privacy@poczta.onet.pl (Tadeusz Jankowski) napisał(a):

zainteresuje

----------------------------------------------------------------------- Leonardo DiCaprio + Daniel Day-Lewis + Cameron Diaz w Twoim domu na DVD i VHS. "GANGI NOWEGO JORKU" specjalnie dla Ciebie!