Regulator do bezszczotkowca

Witam
Tak siê zatanawiam czy nie mo¿na by u¿yæ w modelarstwie po modyfikacji
stopni mocy regulatorów do bezsczotkowych wiatraczków komuterowych. Czy kto¶
z Was wie co to za ustrojstwa ?
Pozdrawiam Piotr Piechota
Reply to
Piotr Piechota
Cofam pytanie.
Sprawdzi³em sam co jest w ¶rodku:
- cztery cewki - chyba magnetyczny czujnik po³o¿enia - dioda - opornik - tranzystor Z tego nie bêdzie regulatora 3f to tylko prymitywny uk³ad dopasowany do konktrtnego silniczka i obci±¿enia.
Pozdrawiam Piotr
U¿ytkownik "Piotr Piechota" snipped-for-privacy@medicare.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:bmtuif$7t7$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
Piotr Piechota
Nie przyda sie, bo przynajmniej te wiatraczk które ja mam są 2-fazowe, układ to prosty generator multiwibrator RC z dwoma tranzystorami, a dioda zeby przezył odwrotne podłączenie. Jest to bolesna prawda ale niestety nie darady tak łatwo.... a mogło być tak pieknie
Reply to
Hugh