Opinie na temat odbiornika micro Rex 5 plus

Witajcie! Latam na odbiorniku Feather. Po przeróbce (dokonanej przez elektronika, nie wiem dokładnie na czym polegała) zachowuje się zapewne lepiej niż
przed nią, ale niepokoi mnie, że moje latadło co jakiś czas, przez sekundę, walczy o emancypację modeli. :? Czy to dopuszczalne? :?: Pomyślałem, że rozwiązaniem problemu może być odbiornik micro Rex 5 plus. Jakie jest Wasze zdanie na temat tego odbiornika?
-- Pozdrówka PiotrP www.piotrp.prv.pl Cytat miesiąca: "i taki se już umre na amen i tam se założe staroświeckom modelarnie i będe naprawiał skrzydeła aniołom i takim tam innym powariowanym lataczom" Jerzy
Używam w depronkach i nie zauważyłem żadnych problemów z zasięgiem czy działaniem. Jak do tej pory latałem w towarzystwie 4 nadajników na innych kanałach i brak nieokreślonych zachowań.
-- PozdRoOw Skazoo www.skazoo.republika.pl
ale niepokoi mnie, że moje latadło co jakiś czas, przez

Po pierwsze primo: czy ta emancypacja wystepuje losowo czy jak model przelatuje Ci przed aparatura?
Po drugie primo: opinii na ten temat jest multum w archiwum: negatywne i pozytywne. Ja swojego dwa razy utopilem (musialem wydmuchiwac wode ze srodka, co dziwniejsze bez zadnych tam alkoholi itd) i w Pile latalem na nim w F86 Sabre.
-- Pozdrawiam Przemek Jakubczak Warszawa - Bemowo, latajace RC, plywajace i ostatnio rakiety =)

Losowo.
Postów jest dwa miliony, a ja wiszę na kabelku. Wiem, wiem, mogę poszukać za pomoca wyszukiwania w moim czytniku grup postów z hasłem REX w tresci... to będzie jakieś pół miliona. Dodatkowo postępowanie takie pozbawiłoby mnie zaszczytu uzyskania Twojej odpowiedzi. :)

To spalinowe "bydle" posiadało mini odbiornik? Jeju, dobrze, że w tym czasie siedziałem w domku pilota i nie zbliżałem się do okien. :)
-- Pozdrówka PiotrP www.piotrp.prv.pl Cytat miesiąca: "i taki se już umre na amen i tam se założe staroświeckom modelarnie i będe naprawiał skrzydeła aniołom i takim tam innym powariowanym lataczom" Jerzy
jest ok, Może tylko do większych modeli bym się trochę obawiał ... --------------------------------- pozdrawiam Krzysztof Hilbrycht www.fly.kartuzy.com.pl ---------------------------------
Mam od ponad roku obecnie lata w zagi z rgulatorem własnej produkcji polecam.
-- Jarek JK Wągrowiec