Opinie na temat odbiornika micro Rex 5 plus

Witajcie!
Latam na odbiorniku Feather. Po przeróbce (dokonanej przez elektronika,
nie wiem dokładnie na czym polegała) zachowuje się zapewne lepiej niż
przed nią, ale niepokoi mnie, że moje latadło co jakiś czas, przez
sekundę, walczy o emancypację modeli. :?
Czy to dopuszczalne? :?:
Pomyślałem, że rozwiązaniem problemu może być odbiornik micro Rex 5
plus. Jakie jest Wasze zdanie na temat tego odbiornika?
Reply to
Piotrp
U¿ywam w depronkach i nie zauwa¿y³em ¿adnych problemów z zasiêgiem czy dzia³aniem. Jak do tej pory lata³em w towarzystwie 4 nadajników na innych kana³ach i brak nieokre¶lonych zachowañ.
Reply to
Skazoo Bemowo ErCe
ale niepokoi mnie, ¿e moje latad³o co jaki¶ czas, przez
Po pierwsze primo: czy ta emancypacja wystepuje losowo czy jak model przelatuje Ci przed aparatura?
Po drugie primo: opinii na ten temat jest multum w archiwum: negatywne i pozytywne. Ja swojego dwa razy utopilem (musialem wydmuchiwac wode ze srodka, co dziwniejsze bez zadnych tam alkoholi itd) i w Pile latalem na nim w F86 Sabre.
Reply to
PJ
jest ok, Mo¿e tylko do wiêkszych modeli bym siê trochê obawia³ ... --------------------------------- pozdrawiam Krzysztof Hilbrycht
khpmodel
Mam od ponad roku obecnie lata w zagi z rgulatorem w³asnej produkcji polecam.
Reply to
JK
Losowo.
Postów jest dwa miliony, a ja wiszę na kabelku. Wiem, wiem, mogę poszukać za pomoca wyszukiwania w moim czytniku grup postów z hasłem REX w tresci... to będzie jakieś pół miliona. Dodatkowo postępowanie takie pozbawiłoby mnie zaszczytu uzyskania Twojej odpowiedzi. :)
To spalinowe "bydle" posiadało mini odbiornik? Jeju, dobrze, że w tym czasie siedziałem w domku pilota i nie zbliżałem się do okien. :)
Reply to
Piotrp