Odp: Prośba o opinie na temat modelu szybowca RC

zainteresowany tylko lataniem, a mniej klejeniem to odradzam - pakiet dostarczany jest w wersji "tartak". W sumie ok 100-150 godzin roboty.

Ale lata ślicznie... Trudno toto rozbić. Wznios skrzydeł + dobre wyważenie powoduje, że model sam się stabilizuje i trzeba samozaparcia, żeby wyglebić. Najwyżej kilka razy zrobiłem lekki cyrkiel, ale skrzydła się wtedy trochę składają (są dzielone) amortyzując udzerzenie. W sumie mam nim już ponad 6 godz. w powietrzu i nawet łatki na poszycie nie nakleiłem.

Lukasz

Reply to
Lukasz Stela