spawarka-proszę o radę

Witam

znalazłem coś takiego:

jednofazówka...da się tym spawac, tak amatorsko od czasu do czasu jakes blachy w samochodzie, dla sasiada, kolegi itp...czy tez trudno się spawa ?? Mam zwykła spawarke elektrodową, taka jednofazową do max 140A i spawa sie ciężko, trudno utrzymac łuk....A mój tata zrobił sobie trójfazowa spawarke z prostownikiem...tam spawanie to miodzio:) Czy taka zależnoś tez jest w migomatach? A może to nie jest już problemem, jak dobierze się odpowiednie podawanie drutu i stale jest osłona gazowa?? Bardzo proszę o opinię Bo planuję kupic sobie jakiegoś staruszka fiata do remontu, wpiaskowac, wyspawac, poszpachlowac, przygotowac dla lakiernika...:)) Więc potrzebne coś..ale skoro to jednorazowy wyskok..nie chce mocno inwestowac w sprzęt...

wiesiek

Reply to
RW