Czy u nas można coś takiego dostać?

Witam,
Jak w temacie.. Czy można coś takiego dostać w Polsce?? A jeśli tak to gdzie
i mniej więcej za ile??
scaut.00
.. Czy można coś takiego dostać w Polsce?? A jeśli tak to gdzie
Witam, w sklepie to chyba jeszcze nie, natomiast tutaj ktoś chciał sprzedać:
Pozdrawiam. Marek
Reply to
mores3
A w jakim sklepie w wwie, lub gdzie indziej i W JAKIEJ CENIE???
Michał Mierzwa snipped-for-privacy@blaszok.silesia.linux.org.pl> napisał(a):
Reply to
scaut.00
w ostatnim FMT jest artykuł o tym, ale po niemieckiemu, więc nie mam żadnej wiedzy na ten temat...
FMT też nie mam, przejrzałem w EMPiKu... :-/
Reply to
batched