Re: Najtajniejsze z tajnych malowanie amerykanskie;)

Witam. Czy możesz napisać coś więcej o "papierze pod kalki do atramentowki"? Gdzie i jak go zdobyć i ile kosztuje, oraz jaki jest w użyciu? Z góry dziękuję za informację. Pozdrawiam Darek.

Reply to
Darek

Tak wiec bedzie on w malowaniu z

Co to za jednostka ?

Pozdrawiam Bartek

Reply to
Bartosz Piotrowski

Hej,

No coz, nie uzywalem go jeszcze, ale slyszalem o nim same dobre rzeczy:) Zobacz tu:

kupilem u nich za 6.95 (bez podatku, oczywiscie, a wysylka byla ze stanu do stanu, wiec cena byla dokladnie taka:) ).

Pzdr, Pavvel

Ps. W Polsce zdaje sie tez sa, ale ceny niewywoluja zdaje sie usmiechu na twarzy...:(

Reply to
nomail

To tajna jednostka. Tak tajna, ze nikt nie wie o jej istnieniu. Nawet piloci z tej jednostki nie wiedza ze tam lataja. Sam nie wiem, czy oni stacjonowali w Roswell, czy w Nevada Test Site, czy Nellis?

Zalezy, jakie faje loga uda mi sie znalezc w sieci;)

:) hiehie, wymyslilismy sobie ta jednostke:)

Pzdr, Pavvel

Reply to
nomail

Witam

Tez jestem ciekway tych kalek mozna je nabyc tu

patrz na loga firm pod tym duzym logo GP Hobby a w samym sklepie szukaj nie Bare Metal Foli tylko BMF ceny sa dosc wysokie. Ale uwazaj bo sa rozne do atramentowek i laserowek. Zaznacz to wyraznie jak bys zamawial ze ma byc do atramentowek. Tak sie to powinno nazywac: Bare-Metal Experts Choice Decal. Tez to sobie musze zamowic ale nie wiem jaki bedzie efekt i wyglad takich kalek.

Pawel

Reply to
leszczu

Bede dzwieczny:)