Re: Odbiornik Graupner C-16

Miałem ten odbiornik przez dwa lata i byłem zadowolony. W zasadzie jest to ten sam odbiornik co C-17, tylko nie w technologii SMD i serwa nie wpina się wzdłóż odbiornika. Nigdy nie miałem problemów z zasięgiem, ale odbiornik pracuje tylko na kwarcach Graupnera.

Pozdrawiam Piotr_m

Reply to
Piotr_M

Dziekuje Wam za rady :-) Mam wlasnie jeden odbiornik ACT i jeden (chyba nieuzywany) C-16 do ktorego dokupilem oryginalny kwarc. Zastanawiam sie ktory wlozyc do konczonego wlasnie Risera. W starym mam ACT, ktory sprawuje sie doskonale, poza tym ze powyzej 400m vario melduje mi troche zaklocen, ale to moze kwestia lokalna (okolice Berlina, co najmniej 1 maszt telewizujny w polu widzenia itp.)

Pozdrawiam wszystkich i zycze udanych lotow (ja mam dzis dzien warsztatowy, bo za duzo rozgrzebanych projektow :-))

Reply to
Alex

Witaj Alex,

W Twoim liście datowanym 2 sierpnia 2003 (10:41:49) można przeczytać:

A> Witajcie

A> Czy ktos z Was ma doswiadczenia z pow. odbiornikiem (pewnie troche starszy A> model)? Warto go uzywac, czy lepiej wyslac na emeryture?

Nie warto używać, taki stary szajs, wyrzuć go przez okno tylko wcześniej podaj mi dokładną datę i adres żebym zdążył sie pod tym oknem ustawić :-)))) A tak na poważnie to odbiorniki Graupnera również te starsze należą do tych o których mało się pisze na liście bo po prostu bardzo rzadko nawalają.

Reply to
Teos