Tanszy szybowiec >3m?

Czesc,
Jakis czas temu pytalem o dostepne modele z klasy f3j. Wszystkim dziekuje za
odpowiedzi, jednak jestem zmuszony ponowic pytanie, ale tym razem z jednym
malym zastrzezeniem...
Wszystkie modele, ktore zobaczylem to koszt min 400-500euro. To dosc duzo
jak na model treningowy, a zastrzegalem, ze przede wszystkim chodzi mi o
radosc latania, a nie mozliwosc wspolzawodnictwa.
Dlatego prosze, moze komus z Was rzucil sie gdzies jakis szybowiec o
rozpietosci >3m, ktory kosztowalby mniej niz 1500pln?
Serdecznie pozdrwiam,
Marcin
Reply to
goflying
Użytkownik goflying napisał:
Z nowych to może jakiś fornirowy dostaniesz , ale lepiej kupić jakiś używany laminatowy F3B/F3J , poszukaj u czechów i słowaków (strony klubów ,fora dyskusyjne itp...).
Reply to
eeemil
A dlaczego od razu >3m ja latam 2m zbudowanym z planow modelem i jestem zadowolony.
Reply to
Bartek
Czesc
U¿ytkownik "Bartek" snipped-for-privacy@o2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:e9r6l2$at$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Bo ja latam modelem 2.5m (40dm2) i jest dla mnie za maly. Moze po prostu mam za slaby wzrok, ale przy lataniu termicznym chcialbym miec wiekszy komfort. Poza tym zupelnie inaczej czuje sie powietrze modelem 2m, 2.5m a 3.x m...
Marcin
Reply to
goflying
3 m to by siê w moim pokoju nie zmie¶ci³o :P
Reply to
RoxyFox
Znalaz³em przypadkiem (prawie 4 m).
Reply to
RoxyFox
Tak, ale to redukcja. Wiec jakis 1kg balastu na ladny wyglad... :-(
Marcin
U¿ytkownik "RoxyFox" snipped-for-privacy@o2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:ea50dj$3ee$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
goflying