SZYBKIE modele ;o)

Jesli ktos chce wiedziec jak szybko mozna latac pozadnymi, POLSKIMI modelami szybowcow to proponuje link:

sector

Kto to robi w Polsce?

Reply to
arek

x-models

Ale w Polsce ich w sprzedazy nie ma.... ;o(

Reply to
sector

Moze cos wiecej na temat firmy? A moze to wcale nie jest polska firma?

Ja znalazlem wlaska firme xmodels:

Dariusz Marek

ps. na pewno Wlosi by nazwali jeden model "Baba Jaga" , prawda? ;o))))

Reply to
sector

Poślij mi na priva adres lub tel. do tej firmy. Z góóóóóóóry dziękuję i zapraszam w góry. snipped-for-privacy@f3f.pl Pozdrawiam

Reply to
arek

Cześć!

Na stronie X-Models też nie widzę tego modelu... Jesteś pewien że "Blade" to ich produkcja? A już zupełnie nie zrozumiałe, czemu w Polsce tych modeli nie da się kupić? Za dobre dla Polaków? ;-)

Pozdrawiam Piotr

PS. Z tego co wiem, to Ventus ze strony X-Models też Polski nie oglądał, no chyba że przez granicę okiem rzucił :-(

Piotrp_de

Oj padło mi na wzrok, a metylowego dziś nie kosztowałem :-) Jest Blade na ich stronie. Czy w tym locie był seryjny egzemplarz?

Pozdrówka Piotr

Piotrp_de