Modele z Arthobby

Witajcie.
Czy kto¶ lata szybowcem Velvia C 2M lub elektroszybowcem Fantasy C 2M z
Arthobby ?
Je¶li tak to ewentualnie jaki napêd siê sprawdza w przypadku elektroszybowca
?
Bardzo proszê o wszelkie opinie.
Pozdrawiam.
Reply to
SO
Witam. latam elektroszybowcem fantasy2/ fantasy 3 (mam dwa komplety płatów - fantasy2 -1,8m rozpietosci -fantasy 3 -2m rozpiętosci)
toto potrzebuje raczej dość mocnego napędu -conajmniej dobrej klasy silnik 600 np. speed 600.8,4V i 8 cel pakiet -znacznie lepiej silnik 500 z przekładnią - doskonale sprawdzają się silniki samochodowe z zewnętrznymi szczotkami od około 17do 21 zwoji przełożenia 2,5:1 do 3,5:1 -śmigła składane graupner cam gear 11x8" lub cam fold 13x7" gdybyś chciał mogę odsprzedać dobry silnik klasy 500 z przekładnią-silnik latany -ale w niezłym stanie -ja przeszedłem na bezszczotkowiec -i tamten - zresztą doskonaly w tym modelu napęd leży na półce i się kurzy... (z bezszczotkowcem duuuużo lepiej) -dobrze sprawdzaja się silniki 600 czeski model motorsa VM24/12 zdecydowanie lepiej niżzwykłe speed. ponadto doskonale to lata z bezszczotką megi ACn 22/30/3, ja ponadto latalem z zespołem phasor + przekładnia 2,85:1 + cam fold 13x7" + pakiet 7xRC3000 sanyo -chodziło super. -tego phasorka z przekładnią i reglem teżmogę odsprzedać -aktualnie w modelu siedzi silni AXI2820/10 -i chyba ten zostanie na jakiś czas -phasorek mnie wkurzał -ścislej wkurzała przekładnia -śruby miały tendencje do luzowania się -i co kilkadziesiat godzin lotów trzeba było demontować napęd -smarować przekładnie i dokręcać śruby -zaxim nie ma tego problemu -bo napęd bezposredni nie wymaga smarowania... pozdrawiam. Witek
Reply to
wit0
Kolega lata Fantasy na SPEED 600/7,2V i śmigło 8x4.5, akumulatory 8,4/2000. Ja w swoim Fantasy dałem SPEEDA 600/7.2, przekładnia MP-JET 3.33:1, śmigło Aero-Naut CAM-carbon 13x8, akumulatory 8.4/2000. Na jesieni miałem kłopoty z przekładnią ale teraz może być.
pozdrawiam Andrzej Antosiewicz (antosiek)
Reply to
aa