Elektryczne dylematy laika - Pomocy!

Traveller napisał(a):

Witam serdecznie! Miałem ten model. Zwykła 280 wystarcza w zupełności, na mniejszy wiatr i do spokojnego szybowania. Ja zastąpiłem ją potem 400, ale dużego zysku nie było. Ja napędzałem zarówno 280 jak i 400 2 akku Li-Ion, też można takie kupić /wtedy nazywały sie konion/ Podejrzewam, że jeśli założysz bezszczotkę, regler, dodasz jakies Li-Poly, to zyskasz na mocy, nie stracisz na wadze. Ten model /mój przeżył wiele kraks, nauczyłem się na nim latać/, wraz ze zwiększeniem wagi staje się coraz bardziej czuły na łączenie skrzydeł. W moim skrzydła rozpadły się w powietrzu na dwie części, szukałem go jakieś 2h w zbożu... :):) Generalnie sau multi to bardzo dobry wybór na początek. Oryginalny napęd + lekkie akku dają model, którym można sobie spokojnie polatać.

Tego życząc Tobie, pozdrawiam Marcin

Reply to
marcelik

Witam , czy nie lepiej

Jeżeli powołujesz się na określony towar, w określonym sklepie , to tam zostało napisane przy charakterystyce reglera, że dedykowany jest do ogniw Li-Pol Chyba jeden problem do przemyślenia Ci już odpadł Pozdrawiam Wojtek

Reply to
marwojtek
Reply to
Tomasz Nawacki