Formy z silikonu - PILNE :)

Witam,
Czy ktoś może podać link do opisu dokłądnego - nie mogę znaleźć na google - w jaki sposób zrobić formę z silikonu posiadając produkt, który chce się
odlewać?
Jaka żywica jest najardziej wytrzymała, na stłuczenia itp.
lub,
Zlecę wykonanie form - silikon mam - kilka szt na początek, potem ok 10szt tygodniowo Najchętniej warszawa, żebym mógł szybko odebrać formy.
Osoby zainteresowane proszę o kontakt pawel(at)jamepda.pl
pozdrawiam.

Tutaj masz opis, który znam: http://www.modelarstwo.org.pl/_OLD/technika/redukcyjne/odlewanie/index.html
A co chcesz z tych form robić?
Pozdrawiam Jacek Owczarczak _______________________ http://www.modelerc.glt.pl

cześć,
myślę o częściach do uchwytów - mamy sporo wybrakowanego towaru
z żywicy podobno da radę.
pzdr