RadioControl Tuning

Witam! Mam pytania odnośnie autka które się uzbiera w gazetce RadioControl Tuning. Oto one: Jak się zamówi prenumeratę to ile by ona kosztowała (na wszystkie odcinki), i ile tych odcinków jest? Gdzie można kupić paliwo do takiego silniczka? I jaka jest max moc silnika elektrycznego (jaki jest najlepszy model, ile rozwija km/h, ile kosztuje oraz czy można nim jeździć bokiem np.) Z góry wielkie dzięki i pozdro...

Reply to
matt

Co do prenumeraty to nic jeszcze nie wiadomo, wiem że odcinków ma być 90, ostatni na początek 2007. Łącznie za wszystko ma podobno wyjść (khem) 3800 zł (khem), a przynajmniej tak pisał na jedym forum jakiś koleś, który mówił, że do nich tam dzwonił i obliczył to wszystko. 1 numer ma kosztować 40 zł, a numer z silnikiem itd. ma być specjalny i żeby móc go kupić (280 zł...) trzeba najpierw zczaić 15 naklejek z numerów pisma. i im wysłać.

Reply to
shantom

[...]

shantom napisał(a):

Małe sprostowanie - ten secjalny odcinek to będzie kosztował 240zł a nie 280 no i będzie zawierał nie silnik tylko aparaturę dwukanałową, zbiornik na paliwo, klips do odpalania i chyba jeszcze jakieś drobiazgi. Kupiłem pierwszy odcinek i stąd te informacje. Poza tym jeszcze mam dwie informacje z pierwszej ręki - pierwsza z własnego doświadczenia: w moim egzemplarzu była felerna część. Większa z nakrętek obudowy amortyzatora olejowego nie miała gwintu w środku. Podjechałem do redakcji i zostawiłem ją, mam dostać pocztą komplet części z pierwszego odcinka. Przy okazji zapytałem się o kolejne odcinki, bo 90 odcinków co dwa tygodnie to wyszłoby prawie 4 lata... :-( Pani z redakcji powiedziała że od 6 albo 7 odcinka przyspieszą i będą wydawać co tydzień więc całość zajmie 1,5 roku. Według moich wyliczeń wychodzi rok i 11 miesięcy :-) Poczekamy, zobaczymy...

Leszek Deska

Reply to
ldeska

No wlasnie bo cos mi nie pasilo, 3800 zl to jest 90 x 40 zl, ale jakby mialy wychodzic co 2 tygodnie to wyszlo mi cos kolo 960 zl chyba na rok. Ostatni numer mialby byc na poczatek 2007 podobno, czyli 1,5 roku. No to wtedy wychodzi jakies okolo 1400 zl (nie chce mi se dokladnie liczyc, po za tym przez wakacje zapomnialem jak sie to robi :D).

Reply to
shantom