Sklepy w Trójmieście - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...

Szanowni Modelarze, czy ktokolwiek mógłby pomóc w lokalizacji sklepów ze sprzętem RC w Trójmieście, w Gdyni o ile się orientuję są 2 (jeden naprzeciw Hali Targowej , drugi na przeciw Urzędu Skarbowego na ul. Władysława IV). W Gdańsku wiem o dwóch sąsiadujących ze sobą na starym mieście na ul Powróźniczej. Sklepów jest napewno więcej...

Za pomoc z góry serdeczne dziękuję.

Pozdrawiam - Bzq

Reply to
Rotor_bzq

Cześć ! Jest jeszcze sklep pana Szykowskiego który mie ści się na Zaspie w pawilonach na przeciw ETC przy ul. Żwirki i Wigury. Sk lep jest dość dobrze zaopatrzony a właściciel na co dzień zajmuje się mode larstwem.

A jak zaopatrzony jest ten sklep na przeciw Hali Targo wej ? Nie byłem tam...

Pozdra wiam

Adam

snipped-for-privacy@wp.pl

Użytkownik Rotor_bzq <Rotor snipped-for-privacy@op.pl w wiadomości do grup dyskusyjnych n apisał:bt2hj0$m9h$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Reply to
ADAM GDA

Sklep na przeciw Hali targowej - spory salon z zabawkami, także zdalnie sterowanymi, kolejkami, lalkami, puzzlami itp dla dzieciaków, a od jakiegoś czasu zwiększa się tam ilość rzeczy modelarskich, takich jak balsa, kleje, farbki, pędzelki, kleje, sporo "plastików", proste szybowce i rakiety w zestawach, jakieś aparaturki (ostatnio widziałem 2 modele), silniczki i parę innych drobiazgów, ogólnie moze być.

Reply to
Rotor_bzq

Eeeee.... ale ten na przeciw urzedu skarbowego (prawie na rogu Wladka 4 i Wojta Radtke) jest 100x lepszy. Dzisiaj bylem i jestem bardzo milo zaskoczony.

Użytkownik "Rotor_bzq" <Rotor snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:bt6vbk$2od$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Reply to
mifau