Koła zębate - gdzie i jak?

Witam!
Jako że jest to pierwszy mój posta na tej grupie pragnę się przywitać z
wszystkimi.
Teraz do sedna. Czy ktoś z was orientuje się gdzie moge wykonać kilka
kół zębatych do przekładni. Oczywiście za rozsądną cenę. Dobrze by było
gdyby ten punkt był we Wrocławiu choć niekoniecznie. Za odpowiedź z góry
dziękuję.
Pozdrawiam.
Marcin Borsuk
Reply to
Marcin Borsuk
Widzę że nikt nie chce Ci pomóc to może moja rada coś zmieni na alegro w dziale gdzie są tokarki ogłasza się czasami gość który wykonuje różne rzeczy na obrabiarkach oczywiście odpłatnie pisałem z nim kiedyś nie mam jego adresu ale może trafisz kiedyś poprostu zaglądaj tam lub skonfiguruj opcje alegro tak aby Cię powiadomiono o takiej ofercie-usługi
Reply to
Marian
Witam, kiedyś przypadkowo znalazłem
wiem czy zrobią Ci to co chcesz. Firma jest we Wrocławiu. Pozdrawiam, Dariusz Jakubiak
Reply to
Dariusz Jakubiak
Witaj Marcin! Napisz do mnie, może (potrzebuję więcej informacji nt przekładni i kół zębatych) pomogę w rozwiązaniu problemu przekładni! Pozdrawiam.Ludomir
Reply to
Ludomir Rogalski