klej tworzywo + metal

Witam,
troche nie na temat ale zapewne macie w tym jakies doswiadczenie, jak klej polecacie do sklejenia matalu (miedz lub zloto) z tworzywem
sztuczym, w sumie bedzie to mala blaszka przyklejona na calej swej powierzchni do 'plastiku'
druaga sprawa jes to, ze nie moge rezykowac aby klej mi nadtrawil za mocno tworzywo
pozdrawiam,
Tomek
Jakie to tworzywo ? Zastosuj warstwę pośrednią.Pokryj tworzywo farbą jaka dobrze trzyma się tworzywa a nast epnie jakiś klej np epoxydowy.

cyjanoakrylowy klej na metal a potem przylozyc plastik, najlepiej porob sobie proby co dziala najlepiej

nie mam lementnow na kotrych moglbym probowac a cjanoakryl za szybko klei i moge nie zdazyc ulozyc dobrze, poki co kupilem jakas zywice gdzie pisali ze do metalu i tworzyw
pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi
Tomek