[RC] Prosba troche elektorniczna ale w temacie - Regler

Z glebin modelarni ...
Witam.
Moz prozba skierowana bardzej do elektornikow, ale calkiem w Naszej
tematyce.
Poszukuje kogos kto moglby mi zaprogramowac uklady do regulatora
takiego ze stony Teosa. Czyli PIC12C509.
Sklecilem do tego programator. Ale nie moge sobie z tym poradzic :(
Czaly czas mam bledy programowania. A wykonany reglerek lezy i czeka
juz gotowy :(
Kogos kto mgl by wspomoc programatorem i wiedzi prosze o kontakt.
MarCiu
Reply to
Marciu11 - Viper
W liście z pon, 03-11-2003, godz. 01:36, Marciu11 - Viper pisze:
Cześć, byłoby wskazane żebyś podał skąd jesteś, wtedy łatwiej znaleźć kogoś chętnego do pomocy. Jeżeli z Poznania lub okolic to służę pomocą.
Reply to
Tadeusz Jankowski
TJ> Cześć, TJ> byłoby wskazane żebyś podał skąd jesteś, wtedy łatwiej znaleźć kogoś TJ> chętnego do pomocy. Jeżeli z Poznania lub okolic to służę pomocą. TJ> Teos
Witam Faktyczne moj blad. Jestetm z okolic Zielonej Gory. Czyli daleko zachodnie rejony Polski. Ale prawdopodobnie i tak w gre wchodzi tylko mozliwosci listowe, oczywiscie ktore pokrywam z nawiazka, ze wzgledu na moje ograniczenia ruchowe. A moze do Ciebie Teos moge sie usmiechnac?
MarCiu
Reply to
Marciu11 - Viper
Witam!
Marciu11 - Viper wrote:
Jaki programator/program/system operacyjny ?
Ja malem bledy programowania spod XP... pod W98 chodzi bez problemow :o)
Reply to
Arcimek
Z glebin modelarni ...
A> Witam!
A> Marciu11 - Viper wrote:
A> Jaki programator/program/system operacyjny ?
A> Ja malem bledy programowania spod XP... pod W98 chodzi bez problemow :o)
Witam. Programuje pod XP. Ale uwazam ze to nie jest wina systemu z tego wzgledu ze procki PIC16F84 i pamieci 24C16 programuja sie bez zadnego problemu. Na laptopie pod w98 to samo. Sadzilbym ze po prostu PIC jest uszkodzony, ale dokladnie jest taki sam efekt na dwoch fabryczne nowych kostkach. Blad programowania przy adresie 0000h
Programuje programatorem JDM-98. Programem ICProg105. Programator to kakretnie
MarCiu
Ps list wyslany z bramki onetowskiej - problemy z poczta - ten adres mail jest be liczy ie ten z grupy
Reply to
MarCiu
Witaj Marciu11,
W Twoim liście datowanym 3 listopada 2003 (12:43:26) można przeczytać:
MV> Witam MV> Faktyczne moj blad. MV> Jestetm z okolic Zielonej Gory. Czyli daleko zachodnie rejony Polski. MV> Ale prawdopodobnie i tak w gre wchodzi tylko mozliwosci listowe, MV> oczywiscie ktore pokrywam z nawiazka, ze wzgledu na moje ograniczenia MV> ruchowe. MV> A moze do Ciebie Teos moge sie usmiechnac?
Osobiście wolę jak się do mnie kobiety usmiechaja... :-) Nie ma sprawy, wal na priv'a jak Ci pomóc.
Reply to
Teos