RC Ale okazja !!!

Witam
ROTFL
To nie maja
aukcja ale zobaczcie!!!
Najtańszy silnik trójfazowy jaki widziałem, w dodatku do jego zasilania
wystarczają 2 przewody. Nie wiem czy wystawiający jest taki cwany czy taki
głupi. Jedno i drugie powinno być karalne ;-)
Pozdrawiam
Marek Popów
Latające RC
Reply to
Marek Popów
U¿ytkownik ""Marek Popów"" snipped-for-privacy@gdansk.home.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:016c01c561d0$f0c01860$0900000a@orle...
hehe, dobre :) Szczegolnie podoba mi sie tekst "nieznam sie na tym zbyt ale wiem co pisze "
Glider
Reply to
Glider
Napisa³em e-maila do sprzedawcy: Ja: "Czy ten silnik jest na pewno sprawny? Cena jest bardzo niska?" Sprzedawca: "jest sprawny na bank i jest chyba trójfazowy poniewaz dziala na 3 predkosci"
No i wszystko jasne :)
Reply to
prezesik
to nie wyglada na 3 faze.....pozdrawiam
U¿ytkownik ""Marek Popów"" snipped-for-privacy@gdansk.home.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:016c01c561d0$f0c01860$0900000a@orle...
Reply to
adam
U¿ytkownik "adam" napisa³ :> to nie wyglada na 3 faze.....pozdrawiam ............
to nie wygl±da na umiejêtno¶æ czytania ze zrozumieniem postu poprzednika :-)
pozdrawiam,
kojot rozbawiony
Reply to
kojot
Czyli, skoro nie wygl±da na zrozumienie to wyglada na niezrozumienie! Mówi±c po prostu -umiejêtno¶æ czytania z nie rozumieniem. Te¿ sie rozbawilem.
U¶ciski i u¶miechy .
Reply to
Roh
Witam