Ale miałem wypadek!!!

Po stworzenu mojego nowego samolotu postanowiłem go oblatywać u babci, ale
niestety wiał wiatr, poczekałem aż przestanie,sprawdziłem aparature, znalazłem
bezwietrzną chwilkę lekko rzuciłem i ten delikatnie poszybował na trawe. Jaki
z tego morał? Przed startem gumówki nakręć gume.
Reply to
Mati_P
PiotrP - CYTAT MIESIĄCA!
Pozdrawiam :) Szymon
Reply to
invalid unparseable
PiotrP? Jakby co to ja jestem Mateusz, jedyny PiotrP jaki znam to mój stryj.
Reply to
Mati_P
Witaj,
Nie, nie - chodzi (oczywiście bez obrazy ;-) o twoją wypowiedź, którą pewien Preclowicz może uczynić Cytatem Miesiąca.
Pozdrawiam, Szymon
Reply to
invalid unparseable
Aaaa, wiem o co chodzi, a myślałem ze to stanie sie przestrogą dla początkujących :D
Reply to
Mati_P
Co też czynię. :)
Reply to
PiotrP
Dnia 13 Jul 2004 22:23:28 +0200, Mati_P snipped-for-privacy@op.pl napisał:
Jestes juz slawny !!! :)))
Pozdrawiam
Andrzej
Reply to
A.Kostkiewicz
Dobrze, że to tak przyjąłeś - są tu ludzie, którzy by się oburzyli na myśl o tym, że ich wypowiedzi mogą być w tym dziale :-(
PiotrP - dzięki piękne :)
Pozdrawiam, Szymon
Reply to
invalid unparseable
Teraz lata, bardzo fajnie <nakręcony :D> ale po mieszkaniu bo wiatr wieje.
Reply to
Mati_P