Malowanie samolotu

Witam
jak i czym pomalowac model ¿eby uzyskaæ co¶ takiego :)
wykonuje z depronu, 6mm o kolorze zielonym
nigdy nie malowa³em modeli, a chcia³bym uzyskaæ fajny efekt
dziekuje za porady
pozdrawiam
Micha³
gg 509928
Reply to
Michalekk
cos linki nie kieruj± tam gdzie trzeba, podaje g³owny link ze zdjeciami samolotu
Michalekk
Witam
Według autora artykułu, modele wykonane są z pianki.Ze zdjęć wyglądana piankę poliuretanową lub depron. Generalnie oklejone są kolorową tasmą samporzylepną zaprasowaną następnie żelazkiem. Miejsca krawędzi i duzych krzywizn oklejone zostały wstępnie bibułką paierosową co ma powodować lepszą przyczepnośc taśmy niz bezpośrednio do pianki. Napisy i detale wyciete z folii lub malowane lakierem nitro. To tyle.
Pozdrowienia
Reply to
Paweł Pracki
Z malowaniem uważaj bo farba waży i jak masz elektryka ze słabym silnikiem to po malowaniu może być rożnie ewentualnie zostanie Ci niezły gadżet na mebel.
Reply to
Marian
bedzie to elektryk z silnikiem 3F , mam nadzieje ze pociagnie co do farby to dowiedzialem sie ze depron mozna malowac farba akrylow±, ktora mozna kupic np w OBI, na opakowaniu jest jakis kud³aty pies :) nalezy ja troche rozcieczyc z woda i mozna malowac
podobnie malowane sa skrzydla do slowsticka (takiego czerwonego z krzy¿ami niemieckimi)
mam zamiar pomalowac jakis osobny kawalek deprou i jak wyschnie to zobaczyc czy bardzo zmienila sie jego waga
pozdrawiam Michal
Reply to
WINDOWS SKUP
Zgadza się Acryl jest dobry do malowania depronu itd. ale waży staraj sie nie nakladać go dużo ponieważ wchodzi w mikropory i potrafi o kilkadzięsiąt gram podnieść wagę modelu lepsza bo lżejsza jest taśma pakowa której niestety nie można stosować do tworzywa EPP, które jest lepsze od depronu
Reply to
Marian