Jezyk, nakladka: "Tech". Co to takiego?

Witam Mam coś do zrobienia w Techu, tak mi powiedziano, ale nie orientuje się bliżej, co to jest. Podejrzewam, że to rodzaj edytora. Gdzie to można ściągnać?

Z góry bardzo dziękuję za wszelkie informacje Dominik

Reply to
Domi

Edytora zupełnie nie. Pisze się TeX, co ułatwi szukanie w sieci. A zacząć warto od

Jak masz Linuksa, to ściagać nie musisz prawdopodbnie, bo jest w prawie każdej dystrybucji.

Reply to
Michał Wasiak

Polecam Miktex'a. Można go pobrać na niniejszej stronie.

Jest tam dystrybucja do pobrania jako obraz iso. Za graficzny interface może służyć TexnicCetner
KL

Domi napisał(a):

Reply to
krzysztof.lisowski