Jaka firma robi dobre modele czolgow?

Cześć!
No właśnie...
Ze trzydzieści lat nie sklejałem modeli.
Ostatni raz to chyba jakiś samolot produkcji NRD.
Doradźcie mi jakie firmy robią dobre modele
współczesnych czołgów?
Przejrzałem internet i jestem nieco ogłupiały od
nadmiaru wyboru. Chyba jeszcze nie przywykłem,
bo nie wiem co wybrać. Chciałbym jakąś Merkawę,
Abramsa, Leoparda... coś dzisiejszego...
Pozdrowienia. Krzysztof.
Reply to
Krzysztof Tabaczyński
Zależy jaką chcesz skalę i ile możesz wydać :-)
Jeżeli chodzi o 1:35, to sugerowałbym:
Dragon - bardzo ładny nowy Abrams Academy - Merkava Leopard - ładną wersję 2 robi Tamiya, 1 jest niezła z Revella
Reply to
Marek Barbaszyński
Użytkownik "Marek Barbaszyński" snipped-for-privacy@impaq.com.pl> napisał w wiadomości news:eipbb6$aoe$ snipped-for-privacy@news.>> Cześć!
Bardzo dziękuję!
A która Merkava? Bo są chyba 4 wersje?
A Leclerk, brazylijski Osorio? Włosi coś jeszcze zrobili na podstawie Leoparda? Są takie modele?
Pozdrowienia. Krzysztof.
Reply to
Krzysztof Tabaczyński
U¿ytkownik "kugel" snipped-for-privacy@szpickop1.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@serwer.mshome.net...
Wiem! Nawet o tym my¶la³em. Ale to niestety tylko jeden model...
Pozdrowienia. Krzysztof.
Reply to
invalid unparseable
O ile pamiętam 2 i 3.
Leclerca robi Tamiya, ale cena jak dla mnie nieco powalająca.
Osorio robi Trumpeter:
nie wiem jakiej jakości jest ten model. O ile nowe produkcje Trumpetera są całkiem dobre, to w starszych była loteria.
Ariete. W sumie nie wiem, czy to ich własna konstrukcja, czy na jakiejś podstawie.
Również Trumpeter:

Marek Barbaszyński