Jaka firma robi dobre modele czolgow?

Cześć!
No właśnie...
Ze trzydzieści lat nie sklejałem modeli. Ostatni raz to chyba jakiś samolot produkcji NRD.
Doradźcie mi jakie firmy robią dobre modele współczesnych czołgów? Przejrzałem internet i jestem nieco ogłupiały od nadmiaru wyboru. Chyba jeszcze nie przywykłem, bo nie wiem co wybrać. Chciałbym jakąś Merkawę, Abramsa, Leoparda... coś dzisiejszego...
Pozdrowienia. Krzysztof.
Krzysztof Tabaczyński wrote:

Zależy jaką chcesz skalę i ile możesz wydać :-)
Jeżeli chodzi o 1:35, to sugerowałbym:
Dragon - bardzo ładny nowy Abrams Academy - Merkava Leopard - ładną wersję 2 robi Tamiya, 1 jest niezła z Revella
--
Marek "Barbidu" Barbaszyński
---- The signature has been optimized away

Bardzo dziękuję!
A która Merkava? Bo są chyba 4 wersje?
A Leclerk, brazylijski Osorio? Włosi coś jeszcze zrobili na podstawie Leoparda? Są takie modele?
Pozdrowienia. Krzysztof.
Cześć Całkiem niezle robi firma Bumar Łabędy. Skala 1:1 .
kugel

Wiem! Nawet o tym myślałem. Ale to niestety tylko jeden model...
Pozdrowienia. Krzysztof.
Krzysztof Tabaczyński wrote:

O ile pamiętam 2 i 3.

Leclerca robi Tamiya, ale cena jak dla mnie nieco powalająca.
Osorio robi Trumpeter: http://www.trumpeter-china.com/war513/products/en_message.asp?id 2 ale nie wiem jakiej jakości jest ten model. O ile nowe produkcje Trumpetera są całkiem dobre, to w starszych była loteria.

Ariete. W sumie nie wiem, czy to ich własna konstrukcja, czy na jakiejś podstawie.
RĂłwnieĹź Trumpeter: http://www.trumpeter-china.com/war513/products/en_message.asp?idV