Żywica lub inne tworzywo

Witam
Poszukuję żywicy o właściwościach sylikonu (twardość), łatwo formowanej (np.
odlewanej), wiernie odworowującej kształt formy oraz z atestem
dopuszczającym do stosowania w przemyśle spożywczym.
Czy ktos z grupowiczów spotkał się z taką żywicą lub innym tworzywem.
Maciej
Reply to
max
Mikstura złożona z kleju kostnego i gliceryny ma podobne właściwości i widoki na uzyskanie atestów.
Reply to
wt
Witam Tylko nie wiem czy atest musi być na wyrób tz. to co ja zrobię kubek czy na tworzywo z którego zrobiony jest mój wyrób. Maciej
Użytkownik "wt" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:d3v22a$kri$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
max