dostanę cienkie gwintowane pręty (i nakrętki)

Witam
Jak zrobić domową wyważarkę do łopat śmigłowca łatwo znaleźć. Weź dwie
szklanki, nagwintowany pręt, skręć razem łopaty i patrz co się będzie
działo. Tylko w wypadku elektryków, gdzie łopaty nie są wielki, otwory na
ich końcach to 1mm lub góra 1.5mm (HB CP2 i CP3). Czy ktoś wie gdzie można
kupić nagwintowany pręt o średnicy 1mm. Byłem w kilku ogólnobudowlanych
sklepach ale tam mają pręty od 3mm. Na alledrogo ktoś handluje prętami 2mm,
to nadal za dużo. A może ktoś podzieli się wiedzą jak zrobić wyważarkę dla
małych łopat, w których prowadzenie to mały otworek 1mm. Jakie jest
mocowanie w oryginalnej wyważarce. Widziałem kilka zdjęć ze sklepów
internetowych, ale jakie są rzeczywiste wymiary tych "wag szalkowych" nie
potrafię dojść.
pozdrawiam Marek
ps. (ta grupa to jeszcze działa? bo chyba jakoś tak nikt nic nie pisze, i
nie wiem czy dostanę jakąkolwiek odpowiedz)
Reply to
ToTylkoJa
Użytkownik ToTylkoJa napisał:
Moja metoda wyważania jest dość prymitywna ale IMHO słuszna. zdemontować łopaty wirnika, zdjąć lub odsunąć silnik napędowy i położyć heli na boku tak by oś była poziomo i pokręcić wirnikiem. Cięższa łopatka pójdzie w dół, powtórzyć kilka razy coby się upewnić, skorygować, pokręcić itd.
Fora panie... w obecnych czasach chyba tylko informatycy doceniają NNTP.
Reply to
AlexY
Witam, Najprościej to chyba poszukać narzynki 1 lub 1,5 mm i samemu sobie taki gwintowany pręt zrobić. Takie narzynki z pewnością da się kupić.
Sławek
W dniu 08.12.2011 11:52, ToTylkoJa pisze:
Reply to
Sławek
Cześć .U mnie najmniejsza śrubka była 2mm.ja bym zaczął szukać narzynki,popatrz w hurtowniach narzędziowych może tam zamówisz.W Poznaniu jest taka lecz nie pytałem się o takie.daj znać.Ja też mam małe części i wiem jaki to kłopot zapraszam
Jack
Użytkownik "ToTylkoJa" snipped-for-privacy@nie.chce.spamu.poczta.fm> napisał w wiadomości news:jbq4pv$49t$ snipped-for-privacy@usenet.news.interia.pl...
szprycha rowerowa
Reply to