Kto wykona cienkie rurki laminatowe na 2 metrowy profil lotniczy

Witam, Poszukujŕ wykonawcy cienkosciennych rurek z laminatu szk│o-epoksyd na obrys profilu lotniczego o cieciwie 2m grubosci 13% do
eksperymentalnego skrzyd│a. Rurka nie moze wa┐yŠ wiŕcej niz 200 G ( <45G/m). Wyginanie nie wchodzi w grŕ bo rurka bez obciazenia musi zachowac profil. Žrednica rurki nie jest ograniczana. Im wieksza tym lepiej ale nie wiecej niz 20mm. Nie chce kleic z kawalkow bo za ciezkie i nierowne. Tworzywa niezbrojone s▒ zbyt ciezkie. Moze ktos doradzi :))
Add pictures here
Ôťľ
Foremnik dwupolowkowy dzielony w plaszczyznie profilu. Laminowanie z wykorzystaniem tak zwanej "skarpety" rozpychanej od wewnatrz pompowana rurka.
Pozdrawiem, Wuj
Add pictures here
Ôťľ
TM pisze:

┼╗eberka do mi─Ö┼Ťniolot├│w (podobne do tych kt├│re potrzebujesz) robi si─Ö laminuj─ůc w─Öglem rdze┼ä z XPS.
Mo┼╝na r├│wnie┼╝ po┼éo┼╝y─ç w─Ögiel na blok ┼╝eberek kt├│re potem zostan─ů poci─Öte pi┼é─ů i zalaminowane na bokach, tworz─ů kwadratow─ů rur─Ö.
Poszukaj w necie filmy i zdj─Öcia o budowie mi─Ö┼Ťniolot├│w, zw┼éaszcza te z japo┼äskich uczelni.
Add pictures here
Ôťľ