Rurki aluminiowe teleskopowe?

Witam
Wiecie mo¿e gdzie mo¿na znale¼æ producenta teleskopowych rurek (najlepiej
aluminiowych)
z³o¿onych o wymiarze ~40cm roz³o¿onych do ok 2m?
pozdrawiam
Dnia 2006-05-29 12:09, Użytkownik m napisał:
Jeżeli masz pod ręką sklep żeglarski to zapytaj o źródło zaopatrzenia w bosaki teleskopowe.
Reply to
Michał Grodecki
Dok³adnie o co¶ podobnego mi chodzi ju¿ my¶la³em o wêdkach teleskopowych ale przegl±daj±c sklepy internetowe nie znalaz³em polskiego producenta.
pozdrawiam m
U¿ytkownik "Micha³ Grodecki" snipped-for-privacy@usk.pk.edu.pl.wytnij.to> napisa³ w wiadomo¶ci news:e5ei7j$63v$ snipped-for-privacy@news.agh.edu.pl...
U¿ytkownik "jureko" snipped-for-privacy@poczta.fm napisa³ w wiadomo¶ci
optymalne by by³o aluminium ale w³ókno wêglowe te¿ by siê nada³o. Szuka³em te¿ producentów statywów foto ale jako¶ nic ciekawego nie wygoogla³em. Nó¿ki statywów s± najczêsciej 3 czêsciowe co skraca minimalny wymiar po z³o¿eniu, bo bosaki znalaz³em ale maj± 120cm po z³o¿eniu i nie produkowane w Polsce - to trochê za du¿o
pozdrawiam m
m napisał(a):
Skoro już kombinacje... Kije trekkingowe. ale to maks długość widziana przeze mnie 160, no i niejednakowa średnica na długości.
Reply to
PH
Witam Spróbuj zapytać w firmach oferujących wyposażenie studyjne. Mają róznego rodzaju teleskopowe wysięgniki do mikrofonów, kamer czy oświetlenia. Może coś będzie pasowało.
Reply to
Paweł Pracki
Jeszcze mi się przypomniało. Zajrzyj tu, co prawda za granicą , ale blisko i zrobią z kompozytu co chcesz lub maja gotowe rury:
Paweł Pracki