Rurki plastikowe??

Witam,
Poszukuje rurek, ewentualnie prêtów plastikowych o niedu¿ej ¶rednicy.
Czasem w McDonadzie (albo gdzie indziej) rozdaj± na takich rurkach
baloniki - cos takiego by³oby ideale.
Nie musi byæ to super-wytrzyma³e, wa¿ne ¿eby by³o trochê elastyczne i przede
wszystkim tanie.
Obszed³em kilka sklepów z tak± przyk³adow± rurk± w rêce, ale niestety nie
widzieli takich.
Widzieli¶cie mo¿e gdzie¶ takie co¶?
pozdrawiam,
-topur-
Reply to
Topur
Koszulki od bowdenów w sklepie modelarskim? Tylko nie s± tanie...
Reply to
Lukasz Stela
Ja proponuje spróbowaæ z prêtami do latawców cos takiego mo¿na dostaæ w DECATHLON. Nie jest to nawet bardzo drogie.
Reply to
invalid unparseable
Brzmi nie¼le, ale w Krakowie niestety nie ma ...
pozdrawiam, -topur-
Reply to
Topur
U¿ytkownik "Topur" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ct1429$2cl$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
ale napewno jest jakas agencja reklamowa / BTL proponujaca baloniki z nadrukiem.... zadzwon do nich - nie powinni robic problemu z namiarem na baloniarza...
Reply to
h22a5
Hmmm - w Niemczech nie ma z tym probleów. Rurek takich używa się na opanowaynch (skolonizowanych ;-)) już przez niemców wysepkach zachodniej części Morza Sródziemnego do "kultowgo" picia sangrii z jednego baniaka (fuj, fuj, fuj) Nazyawane są takie pijackie orgie "Ballermann" i tak nazywają się owe rurki :-)
Ja używam tych rurek do prowadzenie okablowania w modelu. Np. w płatach czy kadłubie do kabli do serw, dających się tam bardzo łatwo przeciągać. Srednica wewnętrznya ok 6mm a długość tych które ostatnio kupiłem za 99 centów (10 szt) wynosi 75 cm.
Pozdrawiam Piotr
Piotrp_de
Użytkownik Piotrp_de napisał: [..]
widze kandydata na dystrybutora :) hihi :)
Reply to
AlexY
Pewnie chodziło o rurki węglowe. W zesłym roku ceny kształtowały się na poziomie 20zł/1,5m (rurka 6mm zew. 4mm wew.) I mimo iż w stosunku do wytrzymałości lekkie, ale i tak duzo cięższe od tych z maca
A moze spróbujesz się przejsc do macdonalda i popytać kogoś skąd biora te rurki, może daliby Ci kilka baloników z ww. rurkami :D
Pozdrawiam Jacek
Reply to
Jacek O.
Jacek O. napisał(a):
myślę, że można by popytać w sklepach z materiałami propagandowymi oraz w hurtowniach z gadżetami "karnawałowymi" (tak na własny użytek to nazwałem).
Jak kupowałem w czerwcu baloniki na swoje Wesele w takiej hurtowni, to wydaje mi się na 75%, że takie rurki były. ceny nie pamiętam, bo się tym nie interesowałem. jedynym mankamentem moze być jednorazowa ilość jaką trzeba kupić. niestety cała paczka ~250-500 szt.
Reply to
Tawez