[RC] czy ktoś zna ten e-sklep ? proszę o opinie

Witam
jak w temacie
Bogdan Peszko
Bogdan Peszko napisał(a):
serwisiku, dotarla do mnie jedna pozytywna opinia o tym sklepie.
Pozdrawiam,
Krzysiek Choroszko
eksperyment
Krzysiek " kojot" Choroszko
Pytam bo ceny ma tam niższe niż n.p w Arthobby (Optic 6) E-sklepów ostatnio przybyło ale czy przypadkiem nie na jeden sezon!!!!!!
Reply to
Bogdan Peszko
Bogdan Peszko snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wrote in news:ct0ncc$3rs$1 @news.onet.pl:
kupowalem kilka razy w tym sklepie (osobiscie), i nie bylo zadnego problemu. Sklep niedawno powstal i sie caly czas rozwija. Wiekszosc zeczy sprowadza z Riku.
jacek
Reply to
Jacek
Tylko ze ten zestaw nie zawiera serw wiec cenowo tak naprawde wychodzi tyle samo
Reply to
Rapier
Użytkownik "Rapier" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Czy ja wiem arthbby zestaw bez serw 819zł, zaś tutaj identyczny zestaw 765zł to chyba jednak nie to samo.
KiT
Reply to
Kit
Użytkownik "Bogdan Peszko" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ct0igj$1ia$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
wszystko jest OK.
Ukłony, KiT
Reply to
Kit
Tak więc aparatura dojechała. Wczoraj zamawiałem popołudniu, dziś rano jest. Tylko nie wiem czy działa, bo nie mam serw :).
Brak jest polskiej instrukcji obsługi, ale zadzwoniłem i poprosiłem o podesłanie, bardzo uprzejmy Pan zajął się problemem.
Jednakże wysyłka poniżej 18 godzin Wrocław - Warszawa to swoisty rekord.
Pozdrawiam, KiT
Reply to
KiT
Zwlaszcza, ze pewnie wczesniej sami zamowili i dostali z Warszawy. :-))))))
Reply to
Szymon_Shaggy