Plany RC F3A

Od d³u¿szego czasu poszukujê PLANÓW jakiego¶ balsowego samolotu F3A ok 2 m
rozpiêto¶ci, na silnik pow. 10ccm, o dobrych w³asno¶ciach lotnych. Ciê¿ko
co¶ takiego znale¼æ. Chêtnie podjadê gdzie¶ w Krakowie, zap³acê itd. Bêdê
wdziêczny, je¿eli kto¶ zna adres strony, gdzie mo¿na by³oby znale¼æ co¶
takiego w Internecie
Z góry dziêkujê,
£ukasz
Reply to
Lukasz Stela
Z reguły nie można dostać planów tego rodzaju modeli. Dzieje się tak dlatego, że większość modeli F3a jest budowana z zestawów lub ARF'ow. Czasami można znaleźć jednak plany modeli F3A. Jedyne co znalazłem to plany z USA.
Tam plasują się cenowo w okolicahc $25. Mimo tego wszystkiego zachęcam do projektowania własnych modeli. Szukaj wielu zdjęć modeli F3A z boku i z góry oraz tzw. 3 view drawings (niestety nie znam polskiego odpowiednika- rusnek z 3 rzutów??). Ja miałem szczęście i skontaktowałem się z Chipem Hyde'm- utytułowanym zawodnikiem (nba ostatnich MŚ był 3)i on zaprojetkował mi model, który niedługo zacznę budować. Pozdrawiam, Krzysiek snipped-for-privacy@wp.pl
Reply to
Boogie