FOX 3 metrowy

Kupiłem w modelpartnerze FOXa 3 metrowego. Waga 3.9 kg. Chce załozyć do niego silnik bezszczotkowy. Wtedy oceniam, że będzie ważył około 5 kg. Czy
silnik AXI 2826/12 o uciagu 3 kg da radę. Może jednak wiekszy? Muszę go zelektryfikować bi bardzo mi się podoba, ale u mnie niestety nie ma górek na których mógłby poszybować. Może ktoś składał ten model i mógłby podzielic się ze mną "wspomnieniami" z montażu.
Wojtek
mamy takiego tak pod prądem kontakt do kol olszówki skype - rcpylon gg
--
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
www.azt.tarman.pl