[RC] Depron - Delta - Profil

Z glebin modelarni ...

Szacuneczek gronu modelarskiemu.

Jaki najlepszy bedze profil dla delty, a raczej latajacego skrzydla. O mniej wiecej szacowanych parametrach. Rozpietosc okolo 90-100cm. Material depron. Naped Speed400(pchajacy). Profil powinien byc wolny i stabilny. Wiem ze sa jeszcze inne czynniki do uwzglednienia. Ale chodzi ktore profile brac pod uwage i dla czego. Niestety w tym temacie 0 doswiadczenia. Program do profili mam ale co wybrac to czarna magia :)

Pozdrawiam. MarCiu

Ps. Mniej wiecej cos takiego:

elektryk i pchajacy. Ale ksztalty cos na ten styl.

Reply to
Marciu11 - Viper

Witaj Marciu11,

W Twoim liście datowanym 24 października 2003 (12:31:22) można przeczytać:

MV> Z glebin modelarni ...

MV> Szacuneczek gronu modelarskiemu.

MV> Jaki najlepszy bedze profil dla delty, a raczej latajacego skrzydla. MV> O mniej wiecej szacowanych parametrach. Rozpietosc okolo 90-100cm. MV> Material depron. Naped Speed400(pchajacy). Profil powinien byc wolny i MV> stabilny. MV> Wiem ze sa jeszcze inne czynniki do uwzglednienia. Ale chodzi ktore MV> profile brac pod uwage i dla czego. Niestety w tym temacie 0 MV> doswiadczenia. Program do profili mam ale co wybrac to czarna magia :)

> [...]

tylko elektryk i pchajacy. Ale ksztalty cos na ten styl.

Poszukaj w sieci info o Tzagi, ludzie robią je równiez jako elektryka. Link jest na mojej stronie przy opisie mojego TeoZagi. Profil: Tzagi lub RG15

Reply to
Teos

Z glebin modelarni ...

T> Poszukaj w sieci info o Tzagi, T> ludzie robią je równiez jako elektryka. T> Link jest na mojej stronie przy opisie mojego TeoZagi. T> Profil: Tzagi lub RG15 T> -- T> Pozdrawiam, T> Teos T> Moje hobby:

Wlanie kukan na Twojej stonie. Juz szukam linki :) DZIEKI!!

Reply to
Marciu11 - Viper

Coś takiego ma Jarek JK z Wągrowca (Jarek - do tablicy !). Takich właśnie rozmiarów coś pomiędzy deltą a latającym skrzydełkiem z pchającą 400-setką. Lata bardzo fajnie - widziałem - ale bynajmniej nie powoli :)

Reply to
Piotr Konopka