Cox 020 Pee Wee - gdzie to można kupić?

Witam. Pisze w imieniu kolegi. Jego syn chodzi do modelarni i zaczął robił model samolotu - nie mam pojęcia jaki ale wg planów jest napędzany czymś
takim: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item30184445054 Z tego co wyszukałem na sieci chyba już tego nie produkują, kolega z USA raczej tego nie sprowadzi, w ogóle nie wiem jaka może być cena takiego silniczka. Tu dwa pytania: - czy można coś takiego kupić gdzieś w Polsce (nie udało mi się wyguglać) lub w Niemczech? Ale najlepiej jakimś sklepie internetowym, nie giełdzie. - jeśli to totalny egzotyk, czy jest jakiś zamiennik?
O modelarstwo lotnicze otarłem się tylko przelotnie ze 20 lat temu, więc proszę mówcie do mnie dużymi literami, ale chciałbym jakoś pomóc koledze i jego małolatowi.
Maciej
wiadomości

Najlepiej kupić coś do czego można dostać części zamienne i jest dostępne na polskim rynku, szczególnie jeśli mamy do czynienia z początkującym modelarzem, który zapewne przeżyje nie jedną kraksę :-), co niestety może doprowadzić do uszkodzenia silnika. Jeśli budujemy z planów, to zapewne można tak zmodyfikować konstrukcję, żeby pasował jakiś mały OSik, np. MAX-10LA lub 15 http://riku.com.pl/produkty/MAX_10LA_T łumik,7.html . Jeśli jednak silniczek musi być naprawdę malutki, to proponuję.... zbudować jednak coś większego na jakiś "standardowy" rozmiar silnika .15 .25 .40.
pozdrawiam, qrdl
qrdl pisze:

Dzięki za odpowiedź, dostałem też jednego maila na priva, może coś tam znajdę. Moim zdaniem instruktor nie był do końca poważny dając takie a nie inne plany (i ponoć doskonale wiedział, że takiego silniczka nie ma już w handlu), zwłaszcza, że to ma być pierwszy model z napędem tego chłopca (dotychczas tylko szybowce na wyciągu). No ale nic, próbuje pomóc jakoś. model jest niemal skończony. Dzięki za podpowiedź musze teraz jakoś złapac kolege bo jest "nieinternetowy".
MAciek
Yarael Poof pisze:

Takie małe COX'y czasami można trafić na allegro. Powodzenia.
Maniek.
Witam COX - y jak już napisał inny kolega są do kupienia na Allegro. zobacz: http://www.allegro.pl/search.php?string=cox&category 60&description=1&country=1 albo tak http://tinyurl.com/2wc49u
Nie wiem czy jest tam dokładnie taki o jaki chodzi. Trzeba zamailować do sprzedającego (cych)
Marek Popów